اجرای عملیات تعریض پیاده‌روسازی در منطقه ۱۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از تعریض پیاده‌روسازی هزار و ۲۰۰ متر طول خیابان سجاد شمالی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، سعید سراج معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: خیابان سجاد شمالی به طول ۶۰۰ متر است که هر دو طرف غربی و شرقی معبر از پیاده رو کم عرض برخوردار هستند، به همین منظور این معبر نیازمند تعریض بود تا شهروندان با ایمنی بیشتری تردد داشته باشند.

او افزود: حذف نهر آب رو باز شرقی و غربی خیابان سجاد شمالی در این طرح انجام و با عملیات لوله گذاری، این نهرها به شکل رو بسته خواهد شد تا مساحت این نهر در مسیر پیاده رو قرار گیرد.

سراج ادامه داد: در این طرح در نظر گرفته شد تا کف پوش در مسیر یک کیلومتر و ۲۰۰ متر طول به اجرا در آید، همچنین در طول این مسیر خط توان یابان نیز مورد احداث قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ خاطر نشان کرد : عملیات اجرای این پروژه در حال اجراست و این طرح با هدف صیانت از حقوق شهروندی و تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده و ایمنی تردد توان یابان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: پس از اجرای شبکه جمع آوری آبهای سطحی در انتهای خیابان سجادشمالی با جمع آوری انهار روباز، عملیات تعریض پیاده روی این خیابان انجام خواهد شد.

۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 15823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =