اعزام۴۰ اتوبوس از منطقه ۵ برای جابجایی مسافران حادثه متروی کرج

با توجه به حادثه رخ داده در مترو کرج و برخورد دو دستگاه قطار با هم، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ برای جابجایی مسافران اقدام کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی معاون حمل و ترافیک منطقه با اشاره به حادثه رخ داده در متروی کرج گفت: حدود ساعت ۷ صبح بود که این حادثه در محدوده چیتگر رخ داد و از ابتدا معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحنه حاضر شده و بر جریان این حادثه نظارت کرد.
او افزود: با توجه به تراکم مسافرین از همان ساعات ابتدایی ۱۴۰ دستگاه اتوبوس از سامانه ۵ حمل و نقل تهران برای کمک به جابجایی مسافران روانه محل حادثه شدند که شامل ۷۰ اتوبوس تک کابین و ۷۰ اتوبوس دو کابین بود.
نوروزی به اقدام منطقه ۵ برای کمک به جابجایی مسافران اشاره کرد و گفت: با دستور شهردار منطقه و همچنین برای سهولت در جابجایی مسافران در دو ایستگاه مترو صادقیه و آزادی، ۴۰ اتوبوس روانه این دو ایستگاه شد و مسافران را به سمت مقصد مورد نظر جابجا کرد تا در روند خدمت رسانی به مردم شاهد کمترین تاخیر باشیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ در پایان تاکید کرد: همچنین برای بازگشت مسافران از پایانه های حمل و نقل آزادی،صادقیه و دیگر مبادی منطقه به ایستگاه های دیگر و مقاصد مسافران نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 15860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =