ارائه اطلاعات ۵ هزار تاکسیران در فاز نخست به شرکت ایساکو/ استفاده از تخفیف ۶ درصدی در مراکز منتخب شهر تهران

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ اطلاعات ۵ هزار راننده تاکسی در فاز نخست به شرکت ایساکو جهت بهره مندی تاکسیرانان از تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ایساکو کارت، ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، چهارشنبه -۴ دی ۱۴۰۰- مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در آیین توافق نامه‌ میان این سازمان با شرکت ایساکو در جمع خبرنگاران، بیان کرد: این توافق‌نامه در باب تأمین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تاکسیرانان شهر تهران است. باتوجه به اینکه بخش اعظمی از تاکسی‌های شهر تهران تولید شرکت ایران خودرو هستند، تصمیم گرفته شد که در گام نخست با استفاده از خدماتی که شرکت ایساکو به تاکسیرانان ارائه می‌دهد، بتوانیم باری از مشکلات رانندگان را برداریم و در این راستا کمکی به آن‌ها برای تأمین قطعات کرده باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه عنوان کرد: حسن توافق‌نامه امروز این است که می‌توان با قیمت تضمین شده و مناسب، قطعات را با کیفیت تضمین شده شرکت ایساکو به صورت اقساط از طریق ایساکو کارت در اختیار تاکسیرانان شهر تهران قرار داد تا یکی از دغدغه‌های جدی رانندگان برطرف شود.

اسماعیل بگی با بیان اینکه اطلاعات ۵ هزار نفر تاکسیران در فاز نخست به مجموعه ایساکو ارائه شده تا در گام‌های بعدی به تعداد تمامی تاکسیرانان شهر تهران توسعه پیدا کند، افزود: پس از امضای توافق‌نامه، لیست رانندگان به مجموعه ایساکو ارائه شد تا آن‌ها در سیستم خود بارگذاری کنند و فرآیند آغاز شود.

او در ادامه بیان کرد: این کارت توسط چند منبع مالی بیرون از مجموعه تاکسیرانی و ایساکو کارت، شارژ می‌شود. این کارت به تعریفی یک نوع تسهیلات و وام یا کارت اعتباری است که برمبنای آن رانندگان خرید و اقساط آن را پرداخت می‌کنند. این کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان شارژ می‌شود و اعتبار دارد.

سید رضا نشاط مفیدی مدیرعامل شرکت ایساکو، در ادامه بیان کرد: باتوجه به شرایط سخت سال‌های اخیر، شیوع کرونا و تأثیر آن بر وضعیت معیشت و اقتصادی تاکسیرانان و همچنین به پاس قدردانی از زحمات رانندگان تاکسی در سال‌های اخیر، وظیفه خود دانستیم که یک طراحی جدید برای ارائه خدمات به تاکسیرانان صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه در اواخر سال گذشته این طرح نهایی شد تا به کمک سازمان تاکسیرانی کل کشور، ارائه ایساکو کارت به رانندگان تا سقف ۳۰ میلیون تومان اجرایی شود، افزود: امروز شاهد ارائه خدمات حضوری به متقاضیان در نمایندگی و فروشگاه‌های ایساکو هستیم تا ضمن استفاده از ایساکو کارت برای تسهیلات خرید، رانندگان تاکسی‌ها در شهر تهران از ۶ درصد خرید در مراکز منتخب بهره مند شوند.

نشاط مفیدی در ادامه بیان کرد: این تخفیف ابتدا از شهر تهران آغاز شده و در آینده به سراسر کشور هم توسعه داده خواهد شد تا دارندگان کارت در تهران و شهرستان‌ها از تخفیف ۶ درصدی علاوه بر تهسیلات کارت استفاده کنند. از اواسط بهمن امسال استفاده از تخفیف ۶ درصدی در کل کشور اجرا خواهد شد. این تخفیف شامل خدمات کلیه تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های ایساکو است.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 15926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =