برپایی غرفه‌های فروش زمستانه در بوستان بزرگ ولایت

همزمان با آغاز فصل زمستان، غرفه‌های فروش ویژه بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست در بوستان بزرگ ولایت برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این غرفه ها از اول دی به مدت ۲۰ روز در راستای خودکفایی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان با اختصاص فضایی برای فروش محصولات تولیدی در اختیار زنان سرپرست خانوار کارآفرین و دارای کسب و کار خرد و خانگی جنب قلعه شادی بوستان ولایت دایر شده است.
او ادامه داد: درهمین راستا نیز ۵۰ باب غرفه به منظور فروش محصولاتی همچون صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و غذاهای محلی، لوازم تزیینی و... با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شده و همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۱ میزبان شهروندان تهرانی است.
او با بیان اینکه در این بوستان امکان فروش محصولات برای مناطق همجوار نیز فراهم شده است، خاطرنشان کرد: بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست متقاضی دریافت غرفه می توانند با مراجعه به اداره امور بانوان و ارائه مدارک مربوطه نسبت به ارائه اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.
شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اهمیت و اولویت اشتغال و درآمدزایی برای بانوان سرپرست خانوار بویژه در شرایط ناشی از شیوع کرونا و تأثیر آن در وضعیت معیشتی این قشر اعلام کرد: درهمین راستا برنامه ریزی ویژه ای به منظور ارتقاء وضعیت معیشتی این بانوان با اختصاص غرفه های اشتغال زایی صورت گرفته است.

۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 15937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =