خداحافظی با تاریکی چندساله محله ثامن در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از نصب پایه روشنایی در محله ثامن محدوده جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی در این باره گفت: یکی از نقاط بی دفاع شهری در محلات جنوبی تهران، در محله ثامن محور جنوب غربی بزرگراه شهید نواب قرار داشته که بعد از سه سال طی بازدید به عمل آمده روشنایی این محیط برقرار شده است.

او افزود: به دلیل تاریکی در این محور، محیطی امن برای افراد سودجو فراهم شده بود که با احداث ۵۶ پایه چراغ نوری و یک برج نوری با قابلیت ۴ پروژکتور، محیطی امن برای تردد شهروندان به وجود آمده است.

شنگی ادامه داد: مساحت اجرای این طرح ۳هزار و ۶۰۲ متر مربع است که یک هزار و ۴۲۱ متر مربع در بوستان ثامن و دو هزار و ۱۶۰ متر مربع معابر های خیابان خوش سیما در ضلع جنوب غربی بزرگراه شهید نواب قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: بخشی از محوطه بوستان ثامن دارای پایه نوری بوده که به دلیل فرسودگی و تخریب نیازمند احداث مجدد پایه چراغ و تعمیرات داشت.

او با تاکید بر اهمیت روشنایی معابر به عنوان یکی از راههای بالا بردن امنیت شهری و همچنین عنصری برای زیبایی بصری تصریح کرد: بهسازی و ساماندهی بوستان ها از جمله اقدامات اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۷ در محلات جنوبی پایتخت است.

۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 15951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =