افتتاح اولین کارواش ویژه خودروهای حمل پسماند در تهران

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح اولین کارواش ویژه خودروهای حمل پسماند در ایستگاه میانی جهاد خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شادی مالکی با اعلام این خبر گفت: به طور معمول، شست و شوی خودروهای حمل پسماند بر عهده پیمانکار است و شهرداری همواره بر موضوع پاکیزگی این خودروها تاکید می کند چراکه این خودروها به طور مرتب در شهر تردد می کنند و ظاهر آلوده آن ها می تواند منجر به از بین رفتن زیبایی بصری شهر شود. 

او ادامه داد: متاسفانه علی رغم تاکید شهرداری، همواره در این زمینه با مشکلات زیادی رو به رو بوده ایم زیرا بسیاری از کارواش های فعال در شهر حاضر به پذیرش این خودروها نیستند و شهرداری های مناطق هم فضای مناسب برای این امر را ندارند. از سوی دیگر، از آن جا که این خودروها پسماند را حمل می کنند، ورود شیرابه آن ها به محیط شهری خطرناک است. 

مالکی گفت: به همین دلیل، برای اولین بار کارواش ویژه خودروهای حمل پسماند در ایستگاه میانی جهاد به تازگی افتتاح شد و خودروهای فعال در مناطق ۱۱، ۱۶، ۱۹ و ۲۰ و نواحی ۱۸گانه این مناطق  را پوشش می دهد. 

به گفته معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند؛ روزانه در این ایستگاه ۲۰ خودرو امکان شست و شو دارند و تمامی راننده ها باید پس از چند مرتبه تردد در شهر، نسبت به شست و شوی خودروها اقدام کنند، درغیر این صورت اجازه خروج از ایستگاه میانی را ندارند. 

مالکی در پایان گفت: تا پایان ماه، دو ایستگاه و تا پایان سال تمامی ایستگاه های میانی مجهز به کارواش می شوند.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 16071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =