پلمب واحدهای ضایعاتی و پاتوق معتادان متجاهر در منطقه ۱۵

واحدهای صنفی غیرمجاز بازیافتی و پاتوق‌های معتادان متجاهر منطقه ۱۵ در راستای پیگیری مطالبه شهروندان پس از سال‌ها فعالیت غیرقانونی با حکم قضایی دادستانی پلمپ شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان، شورایاران، کسبه و ائمه جماعات در خصوص آلودگی ناشی از فعالیت مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند و آسیب ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت در سطح محدوده؛ اقدامات، برنامه ریزی لازم و مکاتبات با مراجع قضایی و نیروی انتظامی به منظور پلمپ این واحدها انجام شد.

او با اشاره به اینکه بیشتر این مراکز خرید و فروش غیر مجاز پسماند در نواحی ۱ و ۲ بوده اند، افزود: این طرح  با همکاری همه جانبه سه ارگان انتظامی، قضایی و شهرداری ماه گذشته از ناحیه یک کلید خورد و تمامی واحدهای غیر مجاز جمع آموری پسماند در این ناحیه شامل ۸۵ مورد پلمپ شد.

صباغ گفت: در ناحیه دو نیز به همت همکاران و نهادهای قضایی و انتظامی بیش از ۹۵ درصد واحدها به تعداد ۸۱ مورد پلمپ شد.

شهردا منطقه ۱۵ افزود: ۴۲ واحد نیز در سطح ناحیه ۴ شناسایی شده است که در حال انجام مراحل آن هستیم که با بسته شدن این ۴۲ واحد بیش از ۹۷ درصد از مراکز غیر مجاز جمع آوری پسماند در سطح منطقه پس از چندین سال بسته خواهد شد.

او  ادامه داد: برابر دستور دادستانی و تدابیر پیش بینی شده با متخلفان و کسانی که اقدام به فک پلمب کنند، برخورد قضایی خواهد شد و مالکان و ذینفعان این واحدها تنها بعد از تغییر صنف ملک خود می توانند مجوز فک پلمب را از مراجع ذیصلاح اخذ کنند.

براساس این گزارش؛ اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه و تعداد قابل توجهی از پیام‌های تشکر شهروندان در سامانه‌های ۱۹۷ ناجا و ۱۸۸۸ شهرداری تهران منعکس شده که حاکی از رضایت شهروندان است.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 16075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =