دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۷ در مسجد صفا

مسجد صفا مکان دیدار عضو کمیسیون و عمران و ترافیک شورای ششم شهر تهران و شهردار منطقه ۷ با نمازگزاران این منطقه بود تا شهروندان بدون واسطه به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود با مجموعه مدیریت شهری بپردازند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدآقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، رسیدگی به درخواست های شهروندان و حل مشکلات آنها را از وظایف اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: تنها از طریق ارتباط دوسویه با شهروندان می توانیم شهری شاداب داشته باشیم و از طریق این دیدارهای رو در رو و مستمر شاهد بیان و حل مشکلات شهری خواهیم بود.

در حاشیه این دیدار نصرالله آبادیان شهردار منطقه تصریح کرد: در بخش شرقی این منطقه شاهد تجمع بافت فرسوده هستیم که با ارائه طرح های تشویقی و ترغیب شهروندان، بخش قابل ملاحظه ای از آن نوسازی شده است اما بخش باقی مانده در اولویت کاری ما در دوره مدیریت جدید قرار دارد.

او عنوان کرد: کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه، کاهش آسیب های اجتماعی و سهولت دسترسی به این مناطق در مواقع بروز حوادث، تنها بخش کوچکی از اهداف اصلی ما برای نوسازی بافت فرسوده است.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به شناسایی آسیب های این منطقه، افزود: با توجه به موقعیت مکانی و مرکزیت این منطقه با کمبود سرانه فضای سبز به ویژه در بخش شرقی روبرو هستیم اما با نگاه تخصصی و استفاده از روش های نوین و خلاقانه باید در مسیر افزایش حداکثری این فضاها و برآوردن انتظارات و مطالبات شهروندان ساکن در این منطقه گام برداشت.

او در ادامه بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام این منطقه تأکید کرد و گفت: مجموعه های فرهنگی و ورزشی شهید توکلی و مرودشت دو مورد از پروژه‌های نیمه‌تمام این منطقه است، که با توجه به نقش تاثیرگذار این دو مجموعه در پر کردن اوقات فراغت و کسب رضایت شهروندان، تکمیل و اتمام آنها را در راس فعالیت های منطقه قرار داده ایم.

گفتنی است؛ این دیدار با هدف ارتباط بی واسطه مسئولین با شهروندان و رفع مشکلات آنان با حضور حجت الاسلام محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و نصرالله آبادیان شهردار منطقه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صفا برگزار شد و نمازگزاران و شهروندان به طور مستقیم به گفتگو با مدیران شهری پرداختند.

۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 16079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =