سیزدهمین شماره «مجله الکترونیکی ۹» منتشر شد

به همت اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ،سیزدهمین شماره از مجله چندرسانه‌ای با عنوان «مجله الکترونیکی ۹» با قابلیت‌های گسترده و ویژه و استفاده از ظرفیت کارشناسان این اداره به صورت ماهانه منتشر می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سعیده میرزائی مدیر اداره روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه اطلاع رسانی که یکی از اهداف راهبردی روابط عمومی است و با  استفاده از پتانسیل های موجود و بهره گیری از خرد جمعی، توانمندی و تخصص کارشناسان اداره  روابط عمومی مجله چند رسانه ای  با امکاناتی از جمله؛ فیلم، پادکست، آلبوم عکس، متون خبری، صفحه گویا، لینک و کد QR مرتبط با مجله برای سهولت در دسترسی منتشر شد.
او با اشاره به نسخه های منتشر شده از مجله الکترونیکی چند رسانه ای افزود: تاکنون سیزده شماره از این مجله الکترونیکی چند رسانه ای که به صورت ماهیانه منعکس کننده اهم فعالیت های شهرداری منطقه ۹ است، منتشر شده که یکی از اهداف اصلی انتشار آن توسعه اطلاع رسانی برای ارتباط مطلوب تر با ذی نفعان است.
مدیر اداره روابط عمومی منطقه ۹ با اشاره به قابلیت های مجله مذکور اضافه کرد: قابلیت نمایش گزارش به صورت ویدئو، متن، صدا، عکس های متحرک، اجرا توسط QR کد، انتشار در فضای مجازی، عدم استفاده از کاغذ و نداشتن محدویت در تولید صفحه های مجله، قابلیت چاپ به صورت صفحه و متن و جستجو در مطالب، امکان بزرگ نمایی در صفحه و متون، قابلیت اجرای فیلم به صورت تمام صفحه و همچنین ورق زدن با نشانگر یا با آیکون در صفحه از ویژگی های "مجله الکترونیکی ۹" است.
میرزائی در خاتمه با اشاره به هدف از انتشار این نشریه الکترونیکی گفت: در مجموع، با تکیه بر تخصص و دانش همکاران روابط عمومی منطقه ۹ سعی بر آن شده تا در قالب یک پکیج، مضامین شهری به صورت چند رسانه ای(مالتی مدیا) با استفاده از متد روز دنیا به منظور ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شهری منطقه ۹ در اختیار مدیران، کارکنان و شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است، از جمله موارد مهمی که در سیزدهمین شماره مجله الکترونیکی ۹ منتشر شده موضوع طرح تحول نگهداشت شهر است که در قالب کلیپ و عکس قالب بهره برداری است.

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 16116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =