روکش آسفالت معابر پرتردد قلب تهران ترمیم و بهسازی شد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۲ با اشاره به اهمیت نگهداشت خیابان‌ها با پایش مستمر مدیریت شهری، از اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت مکانیزه خیابان‌ها در سطح قلب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، محمدحسین کریمی معاون فنی و عمران منطقه دوازده با اشاره به اهمیت نگهداشت خیابان‌های سطح قلب تهران، گفت: با توجه به درخواست شهروندان و همچنین گزارشات کارشناسان مبنی بر ترمیم آسفالت معابر در نواحی بر آن شدیم که در سال جدید اجرای عملیات لکه گیری وآسفالت در سطح نواحی ششگانه منطقه انجام شود.

کریمی به اقدامات معاونت فنی و عمران در سه ماه اول سال اشاره کرد و افزود: لکه گیری و آسفالت خیابان‌های آجانلو به مساحت ۸۸۰۰ متر مربع و با ۱۴۷۵ تن، آبشار ۳۳۲۵ متر مربع و با تناژ ۳۸۴/۳۶ تن، حمدالهی اکرم به مساحت ۳۰۰۰متر مربع با به‌کار بردن ۵۲۵ تن آسفالت و لکه گیری ۶۱۴ مورد به تناژ ۱۴۵۰/۱۶ تن و در مساحت ۱۱۶۰۵/۴۳متر مربع صورت گرفت.

او ادامه داد: به منظور خدمات رسانی مناسب تر به شهروندان، بازدیدهای میدانی در سطح نواحی ششگانه با هدف بررسی مشکلات معابر در محلات و تسریع در رفع آن‌ها انجام می‌شود تا در راستای تحقق طرح نگهداشت شهر به صورت منسجم تر و فعال تر برنامه ریزی و اقدام نماییم.

کریمی گفت: رفع خرابی‌های سطح معابر با هدف ارتقا کیفیت زندگی و آماده سازی بستری مناسب جهت افزایش رضایت شهروندان قلب تهران و ایجاد منظر بصری خوشایند برای ساکنان و شهروندان انجام می شود.

۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 1614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =