۸۰ درصد از مدیران انتخابی زاکانی از بدنه شهرداری تهران هستند

جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۵ با حضور حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات منطقه؛ شهروندان منطقه نیز در دیدار مستقیم با عضو شورا، درخواست‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حبیب کاشانی در این نشست با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به بیان برخی فضایل سردار شهید پرداخت و گفت: زندگی و شهادت حاج قاسم برای ما درس بود و آرزوی من در زمان کار در شهرداری ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در این سازمان بود. در سال ۸۲-۸۳، اداره کل ایثارگران در شهرداری ایجاد و فرزندان شهدا و ایثارگران تکریم شدند.

او در ادامه با اشاره به اینکه ما بدهکار نسلی هستیم که برای انقلاب و اسلام جانبازی کردند و شرمنده شهدایی هستیم که جان خود را برای امنیت و آسایش ما دادند؛ افزود: ۸۰ درصد مدیران انتخابی آقای زاکانی از بدنه شهرداری تهران بوده و اولین شهرداری است که با شهرداران نواحی نشست داشته است.

عضو شورا سپس با اشاره به مشکلات موجود و نیاز به حمایت و درایت برای رفع آنها؛ ابراز امیدواری کرد: چنانچه همه با هم باشیم می توانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم.

کاشانی در ادامه با تاکید براینکه قدم برداشتن برای مردم، موجبات رضایتمندی خدا را در پی دارد، افزود: وقتی شما برای نجات فرد معتادی تلاش می کنید و دستگیری از مردم می کنید، اجر و ثواب دارد و خدا هم معجزه خود را شامل حال شما می کند.

عضو شورا با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ ، منطقه محرومی است که می توان با خدا برای کار درآن معامله کرد، اظهار کرد: یقین داشته باشید که خدا با شماست. خداوند به تعداد آدمها، راه  بهشت را بازکرده؛ پس تا فرصت هست، استفاده کنید.  

بنابراین گزارش، سیدمهدی صباغ در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه طی دو ماهه گذشته ارائه داد.

شایان ذکر است، پس از این نشست؛ جلسه ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۵ برگزار شد و حبیب کاشانی در دیداری چهره به چهره  پاسخگوی مردم مومن و ولایی منطقه شد. در این دیدار ۲۵  نفر از شهروندان منطقه با عضو شورا دیدار کرده و مطالبه خود را پی گیری کردند.

۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 16159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =