تغییر نام بلوار شاهد به نام شهیدان سجادیان در منطقه ۱۵

صبح امروز با حضور حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و محمدی شهردار منطقه بلوار شاهد به نام شهیدان سجادیان تغییر نام پیدا کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردا منطقه در این مراسم با اشاره به اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به حرمت خون شهدا و فداکاریهای خانواده معظم شهدا است، افزود: انشالله بتوانیم ادامه دهنده شایسته ای برای شهدا باشیم.

اوگفت: منطقه ۱۵ خاستگاه  دو هزار شهید والا مقام دفاع مقدس است و تلاش کردیم با تکریم خانواده معزز و معظم شهدا به کارخودمان برکت دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه بلوار شاهد از محور های پر تردد منطقه است، افزود: با تدبیر شورای اسلامی شهر تهران این بلوار به نام پدر و چهار فرزند شهیدش نامگذاری شد.

او همچنین با تاکید براینکه روحیه جهاد و شهادت در کشور ما همچنان زنده است، افزود: روحیه رشادت، ایثار و شجاعت در کشور نهادینه شده و آیندگان نیز قطعا با این روحیه خواهند بود.

در این مراسم رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از توجه شهردار منطقه به خانواده شهدا و نیز نامگذاری این بلوار به شهیدان سجادیان قدردانی کرد.

 شهید سید داود سجادیان در ۲۱ سالگی در عملیات بیت المقدس، شهید سید کاظم سجادیان در ۱۸ سالگی، سید ابوالقاسم سجادیان در سن ۲۶ سالگی در عملیات والفجریک، سید کریم سجادیان در سن ۱۶ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی و پدر شهیدان سجادیان شهید سید میر حمزه سجادیان در عملیات کربلای ۵ و در سن ۶۵ سالگی آسمانی شدند.

در این مراسم  علاوه بر عضو و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و شهردار منطقه، رییس بنیاد شهید منطقه، فرمانده ناحیه مقاومت مالک اشتر، خانواده معظم شهید، معاونین و دبیر شورایاری محله ابوذر حاضر بودند و حضار با قرائت فاتحه یاد شهدا را گرامی داشتند.

با نامگذاری این معبر، تعداد معابر نامگذاری شده به نام شهدا و اسامی ارزشی در این منطقه به ۱۳۷۵ معبر رسید.

۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 1618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =