اجرای عملیات تملک و آزادسازی "ایران مارکو" برای ساخت ادامه بزرگراه شهید بروجردی

به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان تهرانی، عملیات تخریب و بازگشایی ملک ایران مارکو در مسیر بزرگراه شهید بروجردی با حضور یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ و جمعی دیگر از مسئولان منطقه‌ای برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، درجهت توسعه شهری و تکمیل کردن مسیر بزرگراه شهید بروجردی، عملیات تملک و آزادسازی عرصه ملک موسوم به ایران مارکو بعد از ۲۴ سال با حضور یعقوب هوشیار شهردار منطقه، علی جعفری رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه و عوامل و نیروهای اجرایی شهرداری منطقه ۱۸ صورت پذیرفت.

هوشیار شهردار منطقه ۱۸ با تاکید بر ضرورت تسریع ساخت بزرگراه شهید بروجردی  و آزادسازی املاک مسیر پروژه گفت: پس از تملک پلاک ایران مارکو، تعداد ۲۰پلاک ریزدانه دیگر در کندرو بـزرگراه قرار دارند و به صورت ویژه جهت تامین اعتبار و تملک و آزادسازی سایر پلاکهـــا نیز اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

او افزود: تملک تعداد ۵ پلاک باقی مانده واقع در تندرو بزرگراه ۷۶متری شهید بروجردی در دستور کار ویژه منطقه قرار دارد و جهت تامین اعتبار و تملک این پلاکها با معاون محترم مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز مذاکرات لازم انجام شده است.

علی جعفری رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۱۸  نیز گفت: مساحت واقع در طرح این پلاک در بزرگراه به مساحت ۲۶۱۴مترمربع بوده که پس از پیگیری های متعدد این منطقه با همکاری سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران موفق به آزادسازی این بخش از بزرگراه شهید بروجردی شده ایم.

پروژه بزرگراه ۷۶متری شهید بروجردی یکی از پروژه های فرا منطقه ای شهر تهران در محدوده منطقه ۱۸ است که عملیات احداث آن از سال ۱۳۷۶ شروع شده و تاکنون تعداد ۷۰ پلاک آن تملک شده است.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 16216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =