تاکید ویژه مدیریت جدید شهری بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با هدف پایش و بررسی پروژه‌های منطقه ۱۶ به همراه شهردار منطقه، مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و مدیران ستادی و جمعی از معاونین، از منطقه ۱۶ بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و مدیران ستادی ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، پیاده راه نیلوفر، بوستان بزرگ بعثت، بوستان میثاق و مجموعه ورزشی سهند، بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و گفت: مهمترین اولویت در شهرداری تهران توجه ویژه و اولویت بندی پروژه ها در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و نگهداشت شهر است.

در ادامه، نظری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، از عملکرد منطقه در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان قدردانی کرد و بیان داشت: وظیفه ما در شهرداری بالا بردن سطح خدمت به مردم و رسیدن به رضایت مردمی است. برای تحقق این مهم برنامه هایی داشتیم، یکی از برنامه ها بازدید از مناطق و بررسی مشکلات است.طرح پایش، از منطقه ۱۶ آغاز شد و امروز شاهد فعالیت های خوب شهردار منطقه، شهرداران نواحی و دیگر همکاران زحمت کش منطقه ۱۶ بودیم. 

او در جریان بازدید، به بررسی عملکرد منطقه در سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: در گزارش های مردمی، رضایت مردم حاصل شده و درخواست مردم بر تداوم اجرای این طرح است، انشاالله درصدد هستیم تداوم اجرای طرح را در مناطق داشته باشیم. این همدلی در کار، تبادل نظر، هم افزایی در بین معاونت‌ها، نشان از آگاهی، کارگروهی و تلاش شبانه روزی مدیران شهری در حوزه های مختلف در این منطقه دارد و معاونت هماهنگی امور مناطق با پایش عملکرد مناطق درصدد است گزارش های لازم را به شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد.

نظری در ادامه یکی از مهمترین مسائل و مشکلات شهر را توجه به کیفیت زندگی شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید در مدیریت شهری روی کیفیت زندگی شهروندان تاکید ویژه ای داشته باشیم و فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص انجام شود.

در ادامه سید مرتضی روحانی شهردار منطقه به گزارش کاملی از عملکرد منطقه پرداخت و گفت: توجه به اولویت ها و نیازهای اساسی شهروندان و همچنین پیشنهادات معتمدین محلات در اجرای پروژه های منطقه ۱۶  نقش بسزایی داشته است.

او در ادامه گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه های شهید تندگویان و شهید نواب صفوی، پروژه احداث کندروی محور شرق به غرب آزاد راه آزادگان، پروژه مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهربانو، طراحی اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه بعثت-خیابان، مجموعه ورزشی سهند و ... بخشی از پروژه های این منطقه در چند ماه اخیر است.

شایان ذکر است در پایان جلسه از برترین مسئول خانه دوام و ایمنی منطقه ۱۶ (مسئول خانه دوام و ایمنی سرای محله نازی آباد) توسط معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تقدیر به عمل آمد.

۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 16218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =