منطقه ۲۰ پیشگام در شستشوی و گندزدایی مخازن پسماند تر

منطقه ۲۰ با داشتن حدود ۲۴۰۰ عدد مخزن پسماند تر جزء مناطقی است که بیشترین تعداد مخزن در ناوگان حمل پسماند شهر تهران را ندارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رضا معلم معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۲۰ با بیان این مطلب افزود :با توجه به شروع فصل گرما انتشار بوی نامطبوع و آلودگی، سال گذشته ایستگاه شستشوی مخازن در این منطقه ساخته شد.

معلم اضافه کرد :مخازن از سطح محدوده طبق برنامه زمان‌بندی با هماهنگی نواحی جمع‌آوری و به ایستگاه موتوری سنگین انتقال پیدا می‌کند، پس از رفع مشکل فیزیکی و رفع ایرادات ظاهری، نسبت به شستشوی با آب گرم به همراه مواد شوینده اقدام و در حوضچه گندزدایی مخازن نسبت به گندزدایی اقدام و درنهایت رنگ‌آمیزی شده  و مجدد در سطح نواحی مستقر می‌شوند.

او گفت: با توجه به دستورالعمل دفترچه نظام فنی و اجرایی هر مخزن در شش‌ماهه اول سال ۶ مرتبه  و در شش‌ماهه دوم ۴ مرتبه  می‌بایست شستشو و گندزدایی گردد که این موضوع از طریق ماشین‌آلات تخصصی شستشوی مخازن سطح محدوده انجام می شود.

 معلم در ادامه گفت : شستشوی مخازن در ایستگاه شستشو، مضاف بر برنامه مذکور هست که موجب ارتقاء سطح کیفی شستشوی مخازن شده است.

۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 1624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =