لزوم استفاده از ظرفیت های شهرداری در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی

شهردار منطقه ۱۷‌ گفت: ظرفیت‌های تربیتی شهرداری منطقه در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در این محدوده از تهران قابل‌توجه است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، این برنامه با حضور رضا شنگی شهردار منطقه ،شفیع پور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ،مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه، کریمی رئیس کمیته امداد حضرت (ره) شهر تهران و دیگر مسئولان در  ساختمان آموزش و پرورش برگزار شد.

در این همایش رضاشنگی شهردار منطقه ۱۷، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت هفته نهضت سواد آموزی گفت: دستور راهبردی و نگاه عمیقی که حضرت امام(ره) در سال های ابتدایی انقلاب به نهضت سواد آموزی داشتند موجب شد در آن سال ها نگاه عمیقی به این موضوع وجود داشته باشد.

او ادامه داد: امروز متوجه می شویم که رژیم طاغوت مردم را از چه نعمتی محروم کرده بود،اما حضرت امام(ره) با آن نگاه راهبردی که داشتند توانستند مردم را به طور ویژه از شناخت دقیقی برخوردار کنند. 

شنگی خاطر نشان کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب تکلیفمان این است که برنامه ریزی درست و دقیقی نسبت به جامعه ای که در حال حاضر با آن مواجه هستیم داشته باشیم، در غیر این صورت دشمنان انقلاب افکار و عقیده مان را تصاحب خواهند کرد و در این صورت ما از آرمان های اصلی انقلاب دور خواهیم شد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام(ره) مبنی بر بسیج و نهضت همگانی سواد آموزی و ظرفیت های بسیاری که در منطقه ۱۷ که به دارالشهدای تهران معروف است داریم، باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود، شهرداری هم با تمام وجود از همه ی ظرفیت هایی که در حوزه آموزش و مباحث تربیتی دارد در راستای اهداف نهضت سواد آموزی گام برخواهد داشت.

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 16255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =