اداره کل امور مجامع و حسابرسی، عامل مولدسازی دارایی‌ها در شهرداری است

معاون مالی و اقتصاد شهری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور مجامع و حسابرسی، بر نگاه جدی این اداره کل در حوزه مولدسازی دارایی ها تأکید کرد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح در این نشست که با حضور مدیران کل حوزه معاونت تشکیل شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تقارن آن با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، تغییرات مدیریتی را خصیصه ذاتی یک سازمان پویا و لازمه کار اجرایی عنوان کرد و گفت: با آغاز دوره جدید مدیریت شهری، تغییرات در معاونت مالی با طمأنینه و حساسیت ویژه ای انجام شده چراکه ما در این معاونت با سرمایه های مردمی و بیت المال سروکار داریم.

او در ادامه از پروژه مشترک "مولد سازی دارایی ها " مابین حوزه های مختلف در این معاونت سخن گفت و افزود: اداره کل امور مجامع و حسابرسی بایستی با یک نگاه جدی و برنامه ریزی منسجم وارد این میدان شود و علاوه بر آنکه نقطه کانونی این تحولات بوده، هماهنگی ما بین تمامی حوزه ها ایجاد کرده و بازتعریفی از وظایف سازمان ها و شرکت ها داشته باشند تا آنها نیز نقش مولد خود را بیابند.

معاون مالی و اقتصاد شهری همچنین به دیگر وظیفه اداره کل امور مجامع و حسابرسی اشاره داشته و تصریح کرد: نظارت بر خرج و نظارت پس از خرج در حوزه حسابرسی، مورد اغفال قرار گرفته است و این اداره کل موظف است با تقویت این دو حوزه و تجدید قوای آن، در پهنه گسترده تری رو به جلو حرکت کند تا با کنترل و نظارت بر خروجی این دو حوزه و اصلاح ساختار مالی و اجرایی مناطق، سازمان ها و شرکت ها در این بخش، به جایگاه اصلی در حوزه حسابرسی برسیم.

فلاح در خاتمه ضمن تاکید بر اهمیت اداره کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه سازی هزینه ها، خاطرنشان ساخت: با مولد سازی دارایی ها و بهینه سازی هزینه ها می توان منافعی را برای شهرداری تهران ایجاد و بخشی از بودجه شهرداری را از این قسمت تعبیه کرد و در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و شهروندان به کار بست.

گفتنی است؛ که در خاتمه این نشست، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات هوشنگ عمرانی مدیرکل سابق امور مجامع و حسابرسی، ابراهیم باقی به عنوان جایگزین وی منصوب شد.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 16372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =