دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان محله نظام آباد در مسجد شریفیه

رئیس کمیته خدمات شهری و ومحیط زیست شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۷ و شورایاران از سرای محله شاهد، بوستان کاج، بیمارستان جورجانی، محوطه مسجد صفا و خیابان شهید مدنی بازدید کردند و در جریان مشکلات این محله قرار گرفتند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این بازدید مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسائل و مشکلات این منطقه در جلسه با شورایاران مطرح شد، اظهار داشت: احیای فضاهای بی دفاع شهری ایجاد شده در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و زیباسازی جداره ساختمان های مشرف این بزرگراه از جمله درخواست های شورایاران است.

او افزود: تعیین تکلیف پروژه احداث مساجد شریفیه و مسجد حسینی پس از قرار گرفتن در مسیر بزرگراه امام علی (ع) که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از دیگر درخواست های شورایاران در این منطقه است.

بابایی تاکید کرد: همچنین شورایاران درخواست تعیین تکلیف زمین بیمارستان متروکه جرجانی و اجرای احداث فضای سبز برای سه محله منطقه که سرانه فضای سبز آنها کمتر از یک متر مربع است را ارائه کردند.

به گفته او، پیگیری ویژه جهت تعیین تکلیف پارکینگ بیمارستان کودکان بهرامی، اجرای طرح های مهندسی ترافیکی برای حل ترافیک مقابل بیمارستان امام حسین (ع)، آزادسازی انتهای خیابان شهید مدنی از طریق جمع آوری کارگاه های متروکه که بعد از  ۱۵سال همچنان خیابان را مسدود کرده است، از دیگر درخواست های شهروندان این منطقه بود.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تملک املاک متروکه جنب بوستان کاج و الحاق به این بوستان، رسیدگی ویژه به وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه که متوقف و فرسوده هستند، از درخواست های شهروندان است.

در این دیدار نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن بررسی درخواست های مردمی اظهار داشت: از طریق این دیدارهای رو در رو و مستمر شاهد بیان و حل مشکلات شهری و شهروندان خواهیم بود.

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 16390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =