غبار روبی مزار شهدای گمنام منطقه ۴ در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار منطقه ۴ و تعدادی از خانواده شهدای مقاومت در مزار شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، اسمعیل قضاتلو با اشاره به لزوم در نظر گرفتن پروتکل های ستاد ملی کرونا در برگزاری برنامه ها گفت: همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم باشکوهی با همکاری دانشگاه علم و صنعت در مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

او افزود: در این مراسم ضمن غبار روبی و شستشوی مزار شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت، در وصف  ویژگی ها و سجایای اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موضوعات مختلفی بیان و از ایشان به عنوان اسوه اخلاق و وطن دوستی یاد شد.

قضاتلو در ادامه با اشاره به برگزاری دومین مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی گفت: عصر امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه، مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن پدافند غیر عامل کشور در محله مجیدیه شمس آباد برگزار می شود.

او افزود : این مراسم با حضور مدیران ارشد شهری منطقه ۴ ، سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشور ، سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه محمد رسول ا..... تهران ، خانواده شهید مظفری نیا از همرزمان شهید سلیمانی ، جمعی از خانواده معزز شهدا و اقشار مردم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر امروز برگزار می شود.

قضاتلو در تشریح ویژه برنامه های میدانی و مجازی این ایام گفت : برپایی موکب و ایستگاه صلواتی، برگزاری کاروان خودرویی تحت عنوان سردار دلها ، برپایی نمایشگاه عکس با مضامین شخصیت والای سردار سلیمانی در ساختمان های سرای محله ها و شهرداری منطقه ۴ از دیگر برنامه های این هفته است .

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 16391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =