لزوم شناسایی افراد صالح در راستای تحقق «تهران؛ کلانشر جهان اسلام»

سرپرست هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران بیان کرد: موضوع گزینش در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها بیان شده است. در گزینش، تساهل و تسامح راه ندارد و باید افراد صالح شناسایی شوند تا در جهت «تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» گام برداریم.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد شوریابی در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس گزینش در مورخ سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ گفت: موضوع گزینش در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها بیان شده است و باید در این حوزه بررسی‌ها بیشتر شود؛ در گزینش تساهل و تسامح راه ندارد و باید افراد صالح شناسایی شوند. در کنار جذب و به کارگیری، مجموعه نظارتی که طبق قانون وجود دارد، گزینش است.

وی ادامه داد: گزینش تنها مربوط به جذب نیست و شامل قرارداد، ارزشیابی، انتصاب افراد در مشاغل حساس، مصاحبه علمی، ماموریت‌های خارج از کشور و سایر موارد می‌شود. باید در هیات گزینش با شایسته‌گزینی و صیانت از کارکنان در راستای تحقق تهران کلانشهر جهان اسلام گام برداریم.

سرپرست هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران بیان کرد: بخش گزینش شهرداری از سال ۸۶ از بخش گزینش وزارت کشور جدا شد و  از سال ۸۸ از هسته مرکزی گزینش به هیات مرکزی گزینش تغییر پیدا کرد. از زمان حضور در هیات مرکزی گزینش شهرداری، آسیب‌شناسی‌ها را انجام و با کیفی کردن ابزارهای گذشته مانند مصاحبه و تحقیق سعی کردیم کیفیت و سرعت کار را بالا ببریم. 

شوریابی عنوان کرد: تبدیل وضعیت ۲۹۱۷ نفر از شهریور تاکنون در چند مرحله به ما اعلام شد و تاکنون درباره وضعیت ۱۷۶۷ نفر  پاسخ داده‌ایم. حتی در این هیات اعتراضات را بررسی و بعضا با تجدیدنظر، به نفع فرد اعتراض کننده رای صادر شد.

به گزارش شهر در این مراسم، علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمد شوریابی سرپرست هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران، سجاد محمدعلی نژاد مشاور و مدیر کل حوزه شهردار تهران، محمدعلی الفت پور مسئول مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمد مقدم سرپرست حراست کل شهرداری تهران، سعید کرمی سرپرست مرکز حقوقی شهرداری تهران و احمد علوی عضو شورای شهر حضور داشتند. 

انتهای پیام /

۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 16398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =