آزمون‌گر پاکدست مرکز معاینه فنی، دلار گم شده را به صاحبش برگرداند

مهدی شیر دل از آزمونگران خدوم در مرکز معاینه فنی آبشناسان مبلغ ۸۰۰ دلار یکی از مراجعه‌کنندگان را به صاحب آن بازگرداند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، محمدرضا گویا مدیر روابط عمومی این ستاد در توضیح خبر فوق گفت: مرکز معاینه فنی خودرو آبشناسان در شمال غرب شهر تهران واقع شده و این مرکز توسط بخش خصوصی راهبری می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اضافه کرد: روز یکشنبه مورخ ۱۲ دی، این آزمونگر پاکدست در هنگام آزمون خودروها متوجه بسته ای دلار در کف سالن معاینه فنی شده و در عملی شایسته پس از یافتن آن بلافاصله نسبت به تحویل آن به مدیریت مرکز جهت شناسایی و بازگرداندن آن به صاحب پول اقدام کرده است.

در همین راستا، مدیرعامل ستاد معاینه فنی به پاس این اقدام شایسته، ضمن تقدیر از مهدی شیردل بیان کرد: این حرکت و سیره انسانی موجب افتخار و مسرت است چرا که به رغم تمام مشکلات، این عضو خانواده معاینه فنی بدون هیچ چشم داشتی اصل امانتداری را به نحو احسنت بجا آورده است.

او با بیان اینکه شهروندان جهت اطمینان از سلامت و ایمنی خودروها به مراکز معاینه فنی مراجعه و به تشخیص مراکز به عنوان یک بخش کاملا تخصصی اعتماد دارند، گفت: بدون تردید همه همکاران با عملکرد مناسب و دلسوزانه امانتدار این اعتماد هستند. خوشبختانه، این اتفاق نشان داد که همکاران این مجموعه به رعایت اصل امانتداری در همه جنبه های آن متعهد و پایبند هستند.

انتهای پیام/

۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 16427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =