پاسخ شهردار منطقه یک به ابهامات ملک ریاست جمهوری

شهر: تشخیص باغ یا غیرباغ بودن برابر قانون حفظ گسترش فضای سبز در شهرداری تهران کمیسیون ماده ۷ است و در این کمیسیون تصمیم بر این بود که این ملک غیرباغ است.

به گزارش شهر، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک درباره اخبار منتشر شده درباره ملک ریاست جمهوری در جماران گفت: برخی از اعضای شورا اسنادی را منتشر کردند که این ملک قبلا باغ بوده و شهرداری نباید اجازه ساخت می داده است. به گفته او تشخیص باغ یا غیرباغ بودن برابر قانون حفظ گسترش فضای سبز در شهرداری تهران کمیسیون ماده ۷ است و در این کمیسیون تصمیم بر این بود که این ملک غیرباغ است.

موسوی با بیان اینکه یکی از اعضای شورا می‌گوید چطور شهردار منطقه یک در ابتدای خرداد رأی باغ بودن ملک را امضا می‌کند، اما در پایان خرداد برخلاف امضایش مصاحبه می‌کند؟، توضیح داد: 
کجا ما گفتیم این ملک باغ است؟ مستندات را ارائه کنند. شهرداری منطقه یک اگر رأی داده که این ملک باغ است، حتماً عذرخواهی می‌کند. اطلاعات نادرستی داده‌اند و هیچ جا اعلام نشده است که این ملک باغ بوده است.  

او در پاسخ به این پرسش که « بسیاری از اعضا معتقدند که در اینجا تخلفاتی صورت گرفته است و شهرداری توجهی نکرده است» گفت:  اعضای شورا از دور می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

این در حالی است که حق‌شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران معتقد است که خبر را بررسی کرده‌اند و تخلفات محرز است.

۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 1651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =