انتشار فراخوان مشارکت در نخستین رویداد «ریحانِ شهر»

اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در راستای ماموریت خود مبنی بر جلب مشارکت کنشگران اجتماعی در بهبود وضعیت زندگی زنان و خانواده و تحقق «تهران، شهر خانواده»، نخستین رویداد «ریحانِ شهر» را برگزار می‌ کند.

به گزارش شهر، این رویداد با هدف شناسایی و توانمندسازی کنشگران اجتماعی و اجرای طرح‌های خلاقانه اجتماع‌محور و مشارکتی در حوزه زنان و خانواده، از تمامی کنشگران اجتماعی، اندیشکده‌ها، انجمن‌های علمی و تخصصی، حوزه‌های علمیه، سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها)، کانون‌های محلی، اجتماعات محلی، هیئت‌های مذهبی و فرهنگی، خیریه‌ها و گروه‌های محلی و جهادی فعال در موضوع زنان و خانواده دعوت به عمل می‌آورد تا طرح‌ها و ایده‌های محلی خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و اجتماع‌محور که در مقیاس محله‌های شهر تهران ارائه شوند به افتتاحیه رویداد در تاریخ ۲۰ دی ماه دعوت می شوند.

همچنین اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از طرح‌ها و ایده‌های برگزیده جهت اجرای آنها حمایت می کند.

لازم به ذکر است؛ دبیرخانه پویش ریحانِ شهر، به صورت دائمی و مستمر دایر است و کارگاه‌های توان‌افزایی مورد نیاز کنشگران را برگزار خواهد کرد. این دبیرخانه پذیرای طرح‌ها و ایده‌های دغدغه‌مندان حوزه اجتماعی در مقیاس محلی است.  

پس از ارسال طرح به دبیرخانه دائمی، در صورت نیاز به ویرایش؛ زمان و راهنمایی‌های کافی در جهت اصلاح و غنای طرح به ایده‌های دریافتی اختصاص خواهد یافت.


کنشگران اجتماعی می توانند طرح های پیشنهادی خود را به آدرس های زیر ارسال کنند:
reyhanshahr.banovan@gmail.com
Info.banovan@tehran.ir

اینستاگرام
banovan.shahrdari@

همچنین، شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس حاصل کنند.
۰۹۰۳۴۵۲۲۲۸۷
۰۲۱۹۶۰۱۵۷۰۳

۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 16519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =