مهلت تکمیل ثبت‌نام «بیمه درمان تکمیلی» تاکسیرانان تا پایان دی ماه

قلی‌زاده از پایان مهلت تاکسیرانان برای ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام طرح ۱ و ۲ بیمه درمان تکمیلی تا پایان دی (۱۴۰۰/۱۰/۳۰) خبر داد و افزود: ثبت‌نام تاکسیرانان برای طرح ۲ با پرداخت وجه، قطعی می‌شود و در صورت عدم پرداخت، لغو خواهد شد.

مریم قلی‌زاده سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با شهر، ضمن اشاره به ثبت‌نام اولیه تاکسیرانان برای «بیمه درمان تکمیلی» در تاریخ ۱۴۰۰/۹/۱۳، بیان کرد: تکمیل ثبت‌نام از ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ آغاز شده و تا پایان دی ۱۴۰۰ مهلت دارد. تقاضا می‌شود تمام تاکسیرانانی که در پیش ثبت‌نام درخواست خود را ثبت کرده‌اند و حتی تاکسیرانانی که از پیش ثبت‌نام جامانده‌اند، با شروع فرآیند ثبت‌نام از ۱۲ دی در وبسایت و سایت باشگاه تاکسیرانی، اطلاعات خود را تکمیل کنند.

سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه همزمان با تکمیل ثبت‌نام تاکسیرانان، اطلاعات به شرکت بیمه گر ارسال خواهد شد، افزود: بسیاری از تاکسیرانان تصور می‌کنند که با انجام پیش ثبت‌نام نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند یا با جاماندن از پیش ثبت‌نام امکان ثبت‌نام را ندارند. درصورتیکه می‌توانند دوباره ثبت‌نام و تکمیل فرآیند را انجام دهند.

قلی‌زاده در ادامه عنوان کرد: تاکسیرانانی که ثبت‌نام نخست را انجام داده‌ بودند، امکان ویرایش نداشتند اما درحال حاضر امکان ویرایش برای تاکسیران فعال است و می‌توانند بین طرح یک و ۲، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

او با اعلام اینکه مبلغ بیمه درمان تکمیلی طرح ۲ مشخص شده است، توضیح داد: در پیش ثبت‌نام چون مناقصه انجام نشده بود و شرکت برنده مشخص نبود، مبلغ ناشی از تعهدات بیمه ثبت نشده بود. در حال حاضر با مشخص شدن مبالغ بیمه باید وجوه ناشی از انتخاب طرح و ویژه طرح ۲ مابه‌التفاوت آن توسط تاکسیران پرداخت شود.

به گفته سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، ثبت‌نام تاکسیرانان با پرداخت وجه، قطعی می‌شود و در صورت عدم پرداخت، ثبت‌نام تاکسیرانان لغو خواهد شد.

قلی‌زاده درباره مهلت زمان پایانی تاکسیرانان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام گفت: تاکسیرانان تا ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ مهلت انجام ثبت‌نام دوم و تکمیل اطلاعات و همپنین پرداخت وجه بیمه را دارند.

او با تأکید براینکه حتی تاکسیرانانی که تمایل دارند در طرح یک (رایگان) بیمه درمان ثبت‌نام کنند، باید اطلاعات خود را ثبت کنند، افزود: سازمان بیمه نیاز به شماره شبا تاکسیرانان دارد تا غرامت ناشی از تعهدات درمان در طول یک سال را به آن‌ها پرداخت کند. بنابراین نیاز است تا تاکسیرانانی که از تاریخ ۱۴۰۰/۹/۱۳ برای طرح یک به صورت رایگان ثبت‌نام کرده‌اند، اطلاعات اولیه خود را در سامانه تأیید کنند تا در آینده پرداخت غرامت ناشی از درمان انجام شود.

سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه رانندگان از طریق آدرسی که به صورت پیامک به آن‌ها ارسال شده، فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند، اضافه کرد: کد احراز هویت به خط تلفن همراه راننده ارسال می‌شود. همچنین تاکسیرانان می‌توانند از طریق بخش بیمه درمانی سایت باشگاه تاکسیرانی فرآیند را طی کنند.

قلی‌زاده با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی باید به سه نکته توجه داشته باشند، توضیح داد: یک؛ کارنامه تاکسیرانی‌شان دارای اعتبار باشد. دو؛ سیم کارت تلفن همراه به نام تاکسیران باشد و نکته سوم این است که الزامی به داشتن بیمه پایه و بیمه تأمین اجتماعی نیست.

او در پایان بیان کرد: اگر حین ثبت‌نام صفحه دچار قطعی یا با پیام اخطار مواجه شد، تاکسیرانان می‌توانند عکس صفحه به همراه مشخصات خود به شماره ۰۹۳۷۵۱۲۳۳۴۴ در اپلیکیشن واتساپ کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود. طی مدت ۲۴ ساعت به پیام تاکسیرانان پاسخ داده خواهد.

انتهای پیام/

۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 16525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =