راه‌اندازی واحد پذیرش اسناد درمانی شرکت شهر سالم در سازمان بازنشستگی شهرداری

در راستای ارائه خدمات بهتر و رفاه حال بازنشستگان شهرداری تهران، شرکت شهر سالم اقدام به ایجاد یک واحد پذیرش اسناد درمانی در ساختمان سازمان بازنشستگی شهرداری تهران کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرسالم، با این اقدام که از ابتدای دی‌ماه سال جاری آغاز شده، بازنشستگان شهرداری می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به معاونت درمان شرکت شهر سالم، در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) اسناد درمانی خود شامل هزینه‌های مراجعه به مراکز غیرطرف قرارداد را به کارشناس واحد تحویل دهند.

در این واحد که در بزرگراه نواب قرار دارد، تنها اسناد درمانی مربوط به "مراکز غیر طرف قرارداد" دریافت می‌شود و هیچ‌گونه تایید یا صدور معرفی‌نامه صورت نمی‌گیرد. این در حالی است که معاونت درمان شرکت شهر سالم واقع در خیابان ولی عصر(عج) طبق روال گذشته همچنان آماده دریافت اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه است.

شرکت شهر سالم به پیشنهاد کانون بازنشستگان شهرداری و با همکاری سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و با هدف کاهش تردد سالمندان اقدام به راه‌اندازی واحد دریافت اسناد درمانی کرده تا این افراد بتوانند در زمان مراجعه به ساختمان این سازمان، اسناد هزینه‌کرد درمانی خود را ارائه کرده و هزینه آن را در اسرع وقت دریافت کنند.

۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 16564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =