۱۲۴ نقطه بی‌دفاع منطقه ۴ ایمن‌سازی می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از افزایش ایمنی و ساماندهی نقاط بی‌دفاع و کم‌برخوردار این منطقه با همکاری دستگاه‌های متولی خبر داد و گفت: محله‌های کم‌برخوردار منطقه ۴ در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، اسماعیل قضاتلو با بیان این مطلب افزود: با توجه به دستور شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای طرح جمع آوری آسیب دیدگان اجتماعی و معتادان متجاهر و ساماندهی اماکن رها شده و بی دفاع شهر ، این مهم در منطقه ۴ در حال اجرا است. 
او با اشاره به اینکه احصاء محل های آسیب پذیر و کم برخوردار منطقه در اولویت اجرای این طرح قرار دارد، گفت: در ابتدا این طرح در محله های کم برخوردار  گلشن ، شمیران نو ، لویزان وحکیمیه و نقاط ناایمن منطقه اجرایی می شود و تا کنون ۱۲۴ نقطه بی دفاع شهری شناسایی شده است.
معاون شهردار منطقه ۴ افزود: این طرح  با همکاری نهادهای مسئول اعم از پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و ناحیه مقاومت بسیج کربلا اجرا می شود و افراد آسیب دیده و بی خانمان جمع آوری و به مراکز تعیین شده جهت بازپروی منتقل می شوند.
قضاتلو در پایان خاطرنشان کرد : تا کنون طرح جمع آوری و ساماندهی بی خانمان ها در بزرگراه امام علی (ع) ، محدوده بوستان جنگلی لویزان و زیر پل بنی هاشم با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ،پلیس راهور و گشت فوریتهای سازمان رفاه ،خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران انجام شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 16594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =