رییس کمیسیون حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منصوب شد

در سی و دومین نشست کمیسیون حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، سعید کرمی با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل، در سی و دومین نشست کمیسیون حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، دکتر سعید کرمی (رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران) با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

همچنین در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد، علاوه بر روسای مرکز حقوقی شهرداری‌های کلانشهرها، احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز در این نشست حضور داشتند و سرکار خانم روشنک ربیعه به عنوان دبیر و آقای علیرضا علیزاده رضایی به عنوان رئیس دبیرخانه کمیسیون حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شدند.

از موضوعات دیگر این نشست بحث روسای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون که شامل کمیته دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات کشور، کمیته دعاوی و امور قراردادها و کمیته تدوین، تنقیح و انتشار قوانین مقررات کمیسیون حقوقی بود که انتخاب آنان به جلسه بعدی کمیسیون موکول گردید.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 16606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =