خودروسازان به جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» پیوستند

دبیر سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» اعلام کرد شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو و رامک خودرو برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شهر و به نقد از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلال اسعدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و رییس فرهنگ‌سرای دانش و دبیر سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» گفت: با توجه به استقبال شرکت‌های صنعتی و برگزاری بیش از ۵۰ جلسه و رایزنی‌های انجام‌شده با حضور مدیریت و معاونان و همکاران منطقه ۲۱، بیش از ۲۰ شرکت و کارخانه در بخش‌های گوناگون این جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ افزود: کارکنان و اعضای خانواده ایشان در شرکت‌ها با اطلاع‌رسانی داخلی معاونت‌های فرهنگی و روابط عمومی‌های خود از جشنواره مطلع شده‌اند و آثار هنری و تولیدی خود را در ۶ رشته اعلامی جشنواره شامل گرافیک و تصویرسازی، خوشنویسی (نقاشی‌خط و نستعلیق)، کاریکاتور و کارتون، موسیقی (تک‌نوازی ساز ایرانی)، عکاسی، محصولات مجازی (الف- پادکست داستان کوتاه با موضوع محیط کار ب- ویدئوکلیپ با محتوای استندآپ کمدی با موضوع کار) به دبیرخانه ارسال می‌کنند.

او تصریح کرد: همچنین بخش ویژه‌ای با عنوان جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع خدمت و ایثار و با شعار "در محیط کار پیرو  شهید حاج قاسم سلیمانی ام" در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش هم شرکت داشته باشند.

برای شرکت در سومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» تا ۲۵ بهمن ماه فرصت وجود دارد و هنرمندان صنعتگر می‌توانند از طریق شماره واتس‌آپ ۰۹۳۰۸۷۲۰۰۸۹ و وبگاه FHS.FARHANGSARA.IR در رشته‌های دلخواهشان شرکت کنند. همچنین اطلاعات تکمیلی در صفحه مجازی جشنواره به نشانی FHS.FARHANGSARA  و وبگاه جشنواره قابل مشاهده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۴۴۵۳۴۰۵۶ و ۴۴۵۸۷۶۲۵ تماس بگیرید. همچنین دبیرخانه این جشنواره به نشانی بزرگراه شهید لشگری، بلوار شیشه مینا، شهرک فرهنگیان، میدان دانش، فرهنگ ۹، فرهنگ‌سرای دانش پذیرای مراجعه‌کنندگان است. 

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 16608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =