برگزاری آیین تجلیل از پرسنل سامانه‌های ۱۳۷ و  ۱۸۸۸ در منطقه ۱۶

به مناسبت هفدهمین سال تاسیس سامانه مدیریت شهری، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و ستادی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، حجت اله فرجی رییس سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم اظهار داشت: زحمت کشان این حوزه کسانی اند که برای مردم سودمندتر هستند، در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ ثبت و پاسخگویی به پیام ها ۲۴ ساعته شده و هفت روز هفته انجام می شود و تلاش می کنیم که شهروندان بدانند بی وقفه در خدمتشان هستیم.

مهدی خلیلی رییس محترم سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز با تاکید به اینکه همکاران من در این حوزه سرمایه های شهرداری هستند گفت: خدمت رسانی بی منت سرلوحه سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ است، اگر شهر را موجود زنده تلقی کنیم همیشه مسائل و مشکلاتی وجود دارد و تلاش همکاران ما خدمت به موقع به شهروندان است، از حمایت های شهردار منطقه تشکر می کنم زیرا تعامل حوزه اجرا و نظارت این عملکرد خوب را رقم می زند.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز خاطر نشان کرد: زحمات شما همکاران پر تلاش را قدر دانم، شما در منطقه ای خدمت می کنید که ۳۵۰۰ شهید دارد و خدمت به شهروندان این منطقه بسیار ارزشمند است، از طرف خودم و معاونین منطقه از تلاش تیمی شما عزیزان برای کسب توفیقات روزافزون تشکر می کنم. شما به کاری مشغول هستید که کاری خداپسندانه است، شاید اقداماتی کوچک صورت گیرد ولی این اقدامات کوچک از اتفاقات بزرگی جلوگیری می کند.

او یادآور شد: سرعت عمل، دقت و حساسیت به پیام های مردمی بسیار حائز اهمیت است و سهل انگاری و یا نادیده گرفتن هر پیام، پیامدهای غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

شایان ذکر است در پایان مراسم از مدیران سامانه های مدیریت شهری ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸، کارشناسان شاغل در حوزه ها و همکاران پرتلاش این حوزه در نواحی شش گانه تقدیر به عمل آمد.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 16649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =