اجرای ۵۷ هزار متر خط‌کشی محوری در شریان‌های عبوری منطقه ۱۴

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از رفع نواقص و اقدامات ترافیکی همزمان با اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد عندلیب با بیان اینکه حوزه حمل و نقل و ترافیک  منطقه با احصاء نیاز های ترافیکی معابر و بررسی های کارشناسی، ۱۱ سرفصل را در برنامه کاری در طرح تحول نگهداشت شهر قرار داده است، افزود: ساماندهی تابلوهای ترافیکی شامل شستشو تابلوها و رنگ آمیزی، همچنین رفع نواقص و تجهیزات ایمنی از جمله اقدامات ترافیکی است که تاکنون در بسیاری از محورهای منطقه انجام شده است.
او همچنین به اجرای خط کشی محوری به طول ۵۷ هزار متر در محدوده هایی از جمله نبرد ، ابوذر، ده حقی، پرستار، افراسیابی، نور صالحی و همچنین ۸۰ مورد اجرای بلوک عابر پیاده در نواحی شش گانه اشاره کرد.
 عندلیب ادامه داد: اقدامات ویژه‌ای شامل ۲۹۸ مترطول نصب و ۳۵۵ مورد تعمیر و تعویض گاردریل ها و بشکه های ترافیکی به منظور افزایش ایمنی ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری  منطقه۱۴ به دیگر اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی و مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس، مترو، تاکسی و پایانه ها اشاره کرد و گفت: بررسی عملکرد وضعیت پایانه ها، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، وضعیت نگهداشت ترافیکی منطقه چون تعمیر و تعویض سرعت گیر، رفع نواقص و ساماندهی المان ها و تابلوهای ترافیکی، رفع نواقص روشنایی، مرمت سرپناه ایستگاه های اتوبوس ،رنگ آمیزی، تعمیر تابلوها، شیشه ها، پایه های ترافیکی و لکه گیری در این خصوص انجام شده است.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 16653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =