مشکلات تهران به شهر ری سرازیر می‌شود/لزوم ارتقای سطح خدمات شهری و عمرانی در ری

شهردار منطقه ۲۰ با آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ آیت الله محمدی ری شهری در دیدار شهردار منطقه ۲۰ گفت: اکثر شهرداران گذشته ری خدمات شایسته ای به ری داشته اند اما با توجه به مشکلات گوناگون ری این اقدامات کافی نبوده، لذا امیدواریم با توجه به دوره جدید شهرداری و انگیزه و سرعت عمل در تصمیمات جدید در راستای رفع مشکلات مردم، معضلات مردم شریف ری به بهترین شکل مرتفع شود.

آیت الله ری شهری گفت: اینجا شعبه ای از حرم امام حسین(ع) است و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرری باید در صدر اولویت های مسئولین شهری باشد. آستان مقدس نیز همواره در کنار مردم ری بوده و از همین رو این آستان هیچ گاه خدمات ویژه ای برای خود از مسئولین نخواسته بلکه تنها خواسته ما آسایش مردم ری و رفع مشکلاتی است که سال ها گریبانگیر این مردم بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: این شهر در گذشته با عنوان "عروس البلاد" شهرت داشته اما امروز وضعیت نامناسبی از جهت خدمات شهری دارد و متاسفانه تمام مشکلات شهر تهران به ری سرازیر می شود. لذا ما توقع داریم تا در این دور جدید شهرداری، مسئولین امر با تمام انگیزه، توان و امکانات، شهرری را از جهت شهری، خدماتی و عمرانی به حد مطلوب برسانند.

در ابتدای این نشست سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ به بیان تصمیمات جدید در خصوص شهرری و اطراف آستان مقدس پرداخت و افزود: موضوع ایجاد پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی و پیش بینی امکانات رفاهی مناسب در این بخش به صورت قرارداد عمرانی در شورای شهر تهران مصوب خواهد شد و ان شاء الله در آینده نزدیک این پروژه آغاز می شود.

رضوی در پایان اظهار داشت: تصمیمات ویژه ای در خصوص تملک مابقی قطعات املاک باقی مانده در اطراف حرم در راستای طرح توسعه آستان صورت گرفته شده است و همچنین مشکلات عمرانی و اجرایی بیمارستان آستان مقدس در ضلع جنوبی نیز با مذاکرات صورت گرفته رفع خواهد شد.

گفتنی است، در این دیدار شهردار منطقه ۲۰ حکم خدمت افتخاری این بارگاه ملکوتی را توسط آیت الله محمدی ری شهری، دریافت کرد.

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 16664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =