دیدار با خانواده شهید محمدتقی ارغوانی، اولین شهید مدافع حرم شهرداری تهران

حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد تقی ارغوانی، نخستین شهید مدافع حرم سازمان شهرداری تهران؛ از مقام شامخ شهید و خانواده مکرمشان تجلیل و از نزدیک با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این دیدار صمیمانه گفت: شهید محمدتقی ارغوانی مایه افتخار و مباهات منطقه۲۱ است و به جرات می‌توان گفت پرچم شهرداری منطقه۲۱ به دست ایشان است.

وی ادامه داد: شهدا و شهید ارغوانی با حضور خود در جبهه های مقاومت در سوریه، و با نیل به  شهادت، گوی سبقت را از بقیه همرزمان خود ربودند. شهدای والامقام ما مصداق بارز  آنانی هستند که ره صدساله را یک شبه پیمودند.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: وظیفه اصلی ما علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، الگوبرداری از منش و کردار ایشان است و می‌توان مسیر شهادت و نثار جان در راه اهداف والا را از این مردان خدا آموخت.

کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ تصریح کرد: امیدواریم با خدمت صادقانه در مسیر شهدا گام برداریم. همسران و فرزندان شهدا با صبوری، الگوی امروزی صبر و  مقاومت حضرت زینب کبری(س)هستند و مایه خشنودی ماست که لحظاتی هرچند کوتاه را در کنار آنان باشیم. و امیدوارم خداوند ما را در انجام وظیفه نسبت به شهدا و خانواده معزز ایشان موفق بدارد.

در ادامه این نشست صمیمی مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران به بیان خاطراتی از شهدای مظلوم مدافع حرم و شرایط حاکم بر جنگ سوریه پرداخت.

طی این دیدار صمیمانه همسر شهید محمدتقی ارغوانی نیز با بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و شخصیت والای ایشان، به تشریح تحولات روحی و الهی زندگی این شهید بزرگوار در روزهای حضورش در جنگ سوریه پرداخت.

انتهای پیام/

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 16677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =