ثبت‌نام حاملین چرخ‌دستی در منطقه ۱۲ /اجرای طرح آزمایشی محدودیت تخلیه و بارگیری چرخ‌دستی‌ها در خیابان خیام

شهردار منطقه ۱۲ در سومین جلسه از جلسات هفتگی بازار تهران از پیگیری روند ثبت‌نام حاملین چرخ‌دستی‌ها و بررسی نتایج اجرای آزمایشی محدودیت تخلیه و بارگیری در خیابان خیام خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، جلسه بررسی موضوعات مرتبط با بازار تهران با حضور امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲، احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف بازار و اعضای هیأت‌ امنای منتخب بازار، جانشین معاون دادستان دادسرای ناحیه ۱۲، رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار، رئیس پلیس امنیت منطقه، رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲، فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۲، نماینده معاونت بار و کالای سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، روح‌الله بیداد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، زینب عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه و شهرداران نواحی ۲ و ۳ در منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این جلسه یزدی با تأکید بر ضرورت نظارت بر روند ساماندهی فعالیت چرخ‌دستی‌های محدوده بازار، از پیگیری روند ثبت‌نام حاملین بار چرخ‌دستی خبر داد و گفت: روان‌سازی ترافیک در محدوده بازار، به‌ویژه در آستانه فصل بهار از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه در این محدوده است؛ ازاین‌رو اجرای آزمایشی محدودیت ساعت تخلیه و بارگیری در خیابان خیام که با اطلاع‌رسانی محیطی در این زمینه همراه بوده، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نتیجه‌بخش بودن این طرح، در چند نقطه مشابه دیگر در منطقه نیز اجرا شود.

او از چاپ بنرهای اطلاع‌رسانی برای تکمیل ثبت‌نام حاملین چرخ دستی ها از ابتدای بهمن‌ماه خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی در محورهای داخل و حاشیه منطقه به منظور اعلام ساعت تخلیه و بارگیری در محور خیام و ایجاد محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه از دیگر برنامه‌های منطقه در این زمینه به شمار می‌رود.

جلسات بازار تهران به صورت هفتگی در شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود و هر هفته به بررسی چند موضوع در زمینه این محدوده می‌پردازد. از دیگر موضوعاتی که این هفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت، سد معبر و بساط‌گستری به همراه ارائه گزارش تکمیلی نواحی در مورد اقدامات انجام‌شده برای حل این معضل و در نهایت بررسی مصوبات جلسات پیشین بود.

۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰
کد خبر: 16723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =