رضایت شهروندان از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت:طرح «تحول نگهداشت شهر» با هدف ایجاد تحولی نوین در شهر تهران اجرا می‌شود و خوشبختانه شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در این زمینه بوده ایم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ سید مرتضی روحانی گفت: طرح تحول نگهداشت شهر به خوبی و با همسویی همه  نواحی، معاونت ها و سامانه های نظارت همگانی ۱۸۸۸و ۱۳۷ شهرداری،  نخبگان ومعتمدین محلات  به اجرا درآمد و اکثر نقاط دارای معضل به خوبی احصا شد. به همین منظور فاز اول اجرای این طرح یک ماه دیگر تمدید شد تا تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام، در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی به شکلی در خور شهروندان غیور و شهیدپرور شهر تهران آماده شود.

روحانی افزود: از آنجایی‌که توانمندی، پیشرفت ها و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در پرتو  رشادت ها و مقاومت های شهدا و جانبازان به دست آمده است، پس چه شایسته است که طرح نوین تحول نگهداشت شهر با بهره گیری از حضور و برکت خانواده این عزیزان باشد.

نصیری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی منطقه ۱۶ نیز با اعلام رضایت از اجرای این طرح افزود: نگهداشت شهر جزو نخستین طرح هایی است که در مدیریت جدید شهرداری تهران مورد بازبینی قرار گرفته و هدف از آن ایجاد تحول در محله ها، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

نصیری افزود: با تلاش اکیپ های اجرایی  و مشارکت شهروندان و همچنین نخبگان ومعتمدین محلات فعالیت های متعددی شامل ۴۵ مورد ایمنی بوستان ها، ۴۹ مورد بهسازی محل سکونت خانواده شهدا، ۶ مورد پایش نقاط آبگیر،  ۸۰ مورد پایش وضعیت تابلوی دیواری،  ۴۳ مورد مرمت وترمیم پل عابر پیاده،  ۵۷ مورد مرمت تیربرق و کافوی مخابراتی، ۴۳ مورد جمع آوری خودروی فرسوده، ۹۴ مورد طعمه گذاری جانوران موذی، ۶ مورد پایش نقاط حادثه خیز، ۳۲۷ مورد تعیین تکلیف املاک در حال ساخت، ۳۰ مورد اقدامات ترافیکی، لکه گیری و روکش آسفالت ۱۶۲۰ متر مربع معادل ۲۵۰ تن و...  انجام شده یا در حال اجرا است. 

فخار منش معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۶ نیز اظهار کرد: در این طرح در هر محله نقاط قوت و ضعف شناسایی می شود و برای کسب نتایج مطلوب، کیفیت خدمات را افزایش داده و نقاط ضعف را نیز مطابق نیاز ناحیه و محله برطرف می کنیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود:حدود ۶۰ درصد آیتم های موجود در طرح تحول نگهداشت شهر به موضوعات مختلف در حوزه خدمات شهری باز می گردد  و امیدوارم با اجرای درست آن شاهد تحولات خوبی در منطقه باشیم.

انتهای پیام 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 16759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =