اجرا و پیگیری ۱۲۷ مصوبه در منطقه ۶ برای حل مشکلات شهروندان

شهردار منطقه ۶ به همراه معاونین، مدیران شهری و دبیران شورایاری با پیمایش ۲۰۰ کلیومتر از سطح نواحی ۶ گانه، دستور اجرا و پیگیری ۱۲۷ مصوبه را جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردمی و شهری صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، از اوایل آذر ماه تا نیمه دوم دیماه ۱۴۰۰، در پیمایش پانزدهم تعداد مصوبات به عدد ۱۲۷ رسید و شهردار منطقه ضمن تاکید بر اجرا و پیگیری مصوبات بازدیدهای میدانی پیشین، سرعت بخشیدن به رفع موانع، معضلات و مشکلات مردمی و شهری توسط معاونت ها و نواحی را حائز اهمیت دانست و آن را جز اولویت های اصلی ماموریت های شهرداری قلب پایتخت اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در پیمایش ۲۰۰ کیلومتری از سطح محلات موضوعات به ترتیب درصد فراوانی خدمات شهری ۲۷٪، عمرانی ۲۵٪، ترافیک ۱۵٪، اجتماعی ۱۱٪، شهرسازی ۱۱٪ و حقوقی ۱۱٪  احصا و در فرایند رسیدگی قرار گرفت.

همچنین با توجه به جمعیت پذیری و موقعیت خاص منطقه ۶ در پایتخت، موضوعات زیر ساختی که نیاز به اعتبار و بودجه مضاعف دارد و در حوزه عمران، توسعه و ساماندهی فضاهای سبز، حمل و نقل عمومی از مهمترین چالش های اساسی قلب پایتخت بشمار می رود توسط مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ طی مکاتبات و جلسات متعدد با معاونت های تخصصی شهرداری تهران مطرح شده است و راهکارها و پیشنهادات لازم جهت افزایش اعتبارات و حل چالش های زیرساختی منطقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 16777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =