انجام توافقات اولیه برای آزادسازی املاک پروژه شهید باقری

حسن‌زاده از از تعیین کارشناس از طرف ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران برای ادامه روند اجرایی پروژه اتوبان شهید باقری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد حسن‌زاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، دیشب در گفت‌وگوی تلویزیونی تهران ۲۰، درباره پروژه تقاطع شهید بابایی و اتوبان شهید باقری، با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های شهری، تملک معارضین محدوده اجرایی طرح بسیار مهم است، توضیح داد: عملیات مطالعاتی پروژه اتوبان شهید باقری از سال ۱۳۸۹ آغاز  و در سال ۱۳۹۴ به شکل جدی فاز عملیاتی آن آغاز شده است.

او گفت: در قطعه شمالی این پروژه (منطقه ۱) یک قطعه زمین به مساحت حدودی ۲ هکتار واقع شده است که خروجی زیرگذر این پروژه در این قطعه زمین پیش‌بینی شده که مالکیت این ملک متعلق به بیمه دانا و در تصرف ارتش جمهوری اسلامی ایران است. از ۱۳۹۴ به دلیل اینکه زمین دارای مالک بود و متصرف داشت در توافقات پیگیری اجرایی طرح را داشتند و در نهایت در سال ۱۴۰۰ مسیرهای توافق میان مالک و متصرف به نتیجه رسید.

حسن‌زاده همچنین از توافق اولیه و شروع ‌روند توافق خبر داد و افزود: با همکاری خوب اداره مهندسی پدافند غیرعامل آجا و توافق با بیمه دانا توانسته‌ایم کارشناسان قیمت‌گذاری را معرفی کنیم و امیدواریم روند توافق با همکاری خوب با کارشناسان تا چهار ماه آینده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 16789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =