بهره‌برداری از تولیدات آموزشی سازمان مدیریت بحران تهران در کتب درسی

بخش هایی از محتوای تولیدشده آموزشی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در زمینه‌هایی همچون آمادگی در برابر زلزله و سیل، کوله نجات و شناسایی نقاط امن، در کتب درسی دوره‌های ابتدایی و متوسطه نظری مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری سرپرست آموزش و مشارکت های مردمی سازمان با بیان این مطلب افزود: بر اساس اعلام دفتر انتشارات و فناوری آموزش وزارت آموزش و پرورش، تولیدات محتوایی آموزش الکترونیکی و چند رسانه ای که از سوی سازمان برای بهره برداری در کتب درسی ارائه شده بود در کتب دوره ی ابتدایی ، متوسطه و همچنین مجله رشد آموزش علوم زمین مورد استفاده قرار گرفت.

او افزود: پویا نمایی آموزشی و شناسایی نقاط امن و چگونگی تهیه کوله نجات در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بخش زمین پویا (آموزش الکترونیک و چند رسانه ای ) مورد بهره برداری قرار گرفت.

مظفری بیان کرد: همچنین فیلم های آموزشی هومن شاهی، آمادگی در برابر زلزله و تهیه کوله نجات در دروس مجازی زمین شناسی پایه یازدهم دوم متوسطه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او افزود: بر اساس اعلام دفتر انتشارات فناوری آموزشی این وزارتخانه همچنین دو تولید محتوای آموزشی این سازمان در قالب اینفوگرافی و محتوای آموزشی آمادگی در برابر زمین لرزه و سیل در بخش آموزش علوم زمین نسخ الکترونیک مجله رشد مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 16807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =