لایروبی و پاکسازی مستمر مسیل‌های منطقه ۱۳

سه هزار و ۹۰۰متر از مسیل‌های منطقه ۱۳ به صورت مستمر و سه بار در هفته لایروبی و پاکسازی می‌شود.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی  علی احمدی شهردار منطقه گفت : همسو با سیاست های شهردار تهران مبنی بر زیست پذیری مطلوب شهر و در راستای طرح تحول نگهداشت شهر  و به منظور  آمادگی منطقه هنگام بارش نزولات جوی، پاکسازی و لایروبی مسیل های جاجرود، منوچهری و سرخه حصار به صورت مستمر و سه بار در هفته در دستور کار قرار دارد.
به گفته او؛ طی سه هفته اخیر پاکسازی و لایروبی مکانیزه مسیل سرخه حصار به طول دو هزار متر انجام شد که  با اجرای آن حدود ۳ هزار متر مکعب رسوبات از این مسیل با استفاده از ادوات و تجهیزات استخراج شد.
شهردار منطقه ۱۳ اضافه کرد : مسیلهای جاجرود و منوچهری نیز با فعالیت عوامل اجرایی به صورت دستی به طول ۳ هزار و ۹۰۰ متر و سه بار در هفته  لایروبی و پاکسازی می شود.
او در خصوص دیگر اقدامات اداره مسیل ها و قنوات منطقه بیان کرد : با لایروبی لوله سپتیک کانال پیروزی به طول ۳ هزار و ۳۰۰ متر، حدود ۶۳ متر مکعب رسوبات از کانال منطقه جمع آوری شد.
 علی احمدی  تصریح کرد : کانال پیروزی به طول ۸۰۰ متر واقع در تقاطع خیابان پیروزی و اتوبان امام علی(ع) به صورت مرتب پایش می شود تا از وقوع حوادث غیر مترقبه پیشگیری شود.
 او یادآور شد : با هدف جلوگیری از هدر رفت آبهای سطحی در محدوده، حدود ۱۰ حلقه چاه جذبی در  سرخه حصار، میدان امامت حفر شده است.
شهردار منطقه خاطر نشان کرد : لایروبی و شناسایی مسیر قنات سلیمانیه به طول ۱۵۰ متر واقع در خیابان ۲.۳۱ به سمت خیابان ۳.۳۲ در حال انجام است.

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 16814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =