تقدیر عضو شورای شهر از اقدامات خلاقانه سازمان زیباسازی و شرکت ساماندهی مشاغل

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات خلاقانه سازمان زیباسازی شهر تهران و شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در جریان چهلمین جلسه شورای شهر از شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران به دلیل ساماندهی وانت بارهای خیابان شهید رجب نیا و حل مشکلات ترافیکی آن محدوده از طریق فراخوان، تقدیر و تشکر کرد.

پیرهادی همچنین از تلاش برای ساماندهی خیابان صابونیان در محدوده میدان شوش تشکر کرد و گفت: رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان محور تجریش، پیشگیری از فعالیت مجدد شیمیایی فروشان در خیابان ناصرخسرو و گرفتن حکم جلب مالک یکی از گاراژهای بزرگ آلوده کننده در جنوب تهران، از اقدامات مهم این شرکت در این مدت کوتاه است.

به گفته او؛ ساماندهی ون کافه های شهر تهران که مجوزهای لازم را از مراکز مربوط به سلامت اخذ نکرده بودند، ساماندهی و افزایش ظرفیت پمپ بنزین های سیار در شهر تهران، اجرای بند ۲۰ و پلمپ ۸۰ واحد متخلف ضایعات فروشی در منطقه ۱۵ از دیگر اقدامات قابل تقدیر این شرکت بوده است.

تشکر از اقدامات خلاقانه سازمان زیباسازی شهر تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین به دلیل انجام فعالیت‌های خلاقانه سازمان زیباسازی از این سازمان تشکر کرد و گفت: این سازمان با نظام‌مند کردن و هدفمند کردن تبلیغات ضمن افزایش درآمدها، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه را در شهر تهران اجرا کرده است.

پیرهادی تجلیل از مادران شهدا به مناسبت شهادت حضرت ام البنین، اکران روز پرستار و تقدیر از فعالیت پرستاران در دوره کرونا، تقدیر از اهالی کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی و بزرگداشت شهدا در شب یلدا را اقدامات خوبی دانست که از سوی این سازمان در سطح شهر تهران اجرا شده است.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 16821

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =