پویایی و در میان مردم‌بودن از ویژگی‌های شورای ششم شهر تهران است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تحرک، پویایی و حضور میدانی در میان مردم که یکی از شاخصه‌های شورای شهر تهران در دوره ششم است موجب می شود، پیوست عدالت را در سال ۱۴۰۱ دنبال کنیم. 

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در جریان چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش «طرح رصد» گفت: نکته قابل توجه در مورد شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم این است که در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران شعار دوباره خدمت و تهران سربلند مطرح شد و نمایندگان مردم در شورا نسبت به این شعار پایبند بوده و هستند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: تحرک و پویایی و حضور در میان مردم یکی از شاخصه ها و ویژگی های شورای شهر تهران در دوره  ششم مدیریت شهری است و با اینکه چند ماهی از عمر شورای اسلامی شهر تهران  در دوره جدید مدیریت شهری می گذرد اما  یک حرکت بسیار وسیع و گسترده در این دوره شکل گرفت و انجام شد.

اقراریان گفت: در کمتر از چند ماه در ۴۳ مسجد ملاقات با مردم صورت گرفت؛ همچنین موضوع یک چالش و یک راه حل در مناطق تهران مطرح  و پیگیری شد و از سوی دیگر ۲۱ منطقه ملاقات مردمی را تجربه کردند.

او عنوان کرد: همچنین نشست هایی با اعضای مجلس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و بیش از ۱۰ منطقه با عنوان محله گردی مورد بازدید قرار گرفتند. پویایی و همدلی و در میان مردم بودن باعث می شود پیوست عدالت را در سال ۱۴۰۱ دنبال  کنیم.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 16827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =