تجلیل از مقام مادران و همسران گرانقدر شهیدان در منطقه ۱۹

مراسم تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران گرانقدر شهیدان منطقه ۱۹ همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا قنبری مدیر مؤسسه شهید تهرانی مقدم و سردار نظام اسلامی مشاور ایشان، نرجس بختیار خلج مشاور محترم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان، شورایاران و جمعی از شهروندان شهیدپرور این منطقه برگزار شد، مهدی هدایت شهردار منطقه طی سخنان خود مقام مادران و همسران شهید را بسیار ارزشمند و والا خواند و وجود آنها را بعنوان الگوهای مقاومت، ایثار و گذشت باعث بسی افتخار برای این منطقه دانست.
او ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، مادران شهید را ام البنین زمانه و شایسته بهترین تقدیرها عنوان کرد و افزود: شهیدان درس زندگی به همه ما دادند و مادران شهید نیز معلمان فرزندان خود و نمونه های بارز بصیرت و گذشت محسوب می شوند.
هدایت بر ادامه راه شهدا و ایثارگران و تکریم خانواده آن ها تأکید و بیان کرد: با توجه به سیاست های شهردار تهران مبنی بر تکریم خانواده گرانقدر شهدا، بر همین اساس نیز طرح تحول در نگهداشت شهر هر هفته از معابر محل سکونت این عزیزان که برکت محله هستند کلید می خورد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا قنبری مدیر مؤسسه شهید تهرانی مقدم به مقام والای مادران شهید و نقش آن ها در پرورش نسل دوران جبهه و جنگ پرداخت و خاطرنشان کرد: شهیدان در دوران جنگ و دفاع مقدس در راه حفظ کیان این مرز و بوم از جان خود گذشتند و ما امنیت امروز خود را مدیون جان فشانی و فداکاری های آنان هستیم.
در این مراسم سردار نظام اسلامی با اهدای لوح به شهردار منطقه ۱۹ از خدمات ارزنده او در زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.
 

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 16832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =