توزیع قبوض عوارض شهرداری ششم بهمن ماه به پایان می‌رسد

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت:چاپ و توزیع قبوض عوارض از نیمه دی ماه سال جاری آغاز و طی برنامه‌ریزی به‌عمل آمده تا ششم بهمن ماه به پایان می‌رسد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، وحید عرب با اعلام این خبر افزود: درج بارکد دو بعدی از ویژگی شاخص قبوض عوارض ۱۴۰۰ است که دارای قابلیت هایی از جمله اطلاعات ملک و جانمایی امکان پرداخت یکجا است.

عرب با اشاره به اینکه قبوض عوارض در تمامی مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران توزیع می شود، عنوان داشت: قبوض عوارض در پایان هر سال برای آن دسته از شهروندانی صادر می‌شود که در طول سال موفق به پرداخت عوارض خود از طریق روش های حضوری و یا غیر حضوری نشده اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، در ادامه ضمن تاکید پرداخت به‌هنگام عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند، علاوه بر مشارکت در توسعه و آبادانی شهر گفت: در صورت عدم پرداخت عوارض نوسازی ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی سال جاری حذف و از سال آتی مشمول ۹ درصد زیان دیر کرد به صورت روز شمار خواهد بود؛ همچنین در خصوص عوارض کسب و پیشه صرفا ۱۰ در صد جایزه خوش حسابی کسر می شود.

عرب در مورد شرایط بهای خدمات مدیریت پسماند افزود: با توجه به اینکه مصوبه ۱۴۰۰ به شرط تسویه معوقات تا پایان سال  جاری است،(مبنای محاسبه از سال ۹۳، پایه عوارض ۹۹ است و نه عوارض۱۴۰۰) و در صورت عدم پرداخت در سال آتی تمامی معوقات از سال ۹۳ بر اساس آخرین مصوبه و محاسبات همان سال صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 16835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =