تحقق بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان از بودجه سال جاری/ ارزش افزوده را به عنوان درآمد پایدار پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره میزان تحقق بودجه سال جاری گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان از بودجه سال جاری محقق شده است و امیدواریم که در دو ماه پایانی سال رشد بیشتری داشته باشیم.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص رایزنی برای افزایش بودجه حمل‌ونقل عمومی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: کمیسیون عمران مجلس، فراکسیون شوراها و کمیسیون انرژی مجلس بسیاری از پیشنهادات شهرداری و شورای شهر را تایید کردند و در این زمینه همکاری داشتند. باید منتظر بمانیم و ببینیم رای‌گیری‌های کمیسیون تلفیق و بررسی‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت و چه چیزی تصویب خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: موضوع ارزش افزوده را هم به عنوان درآمد پایدار پیگیری می‌کنیم که انشاءالله مجلس هم موافقت کند که به شهرداری آورده شود. امیدواریم مشکلی به وجود نیاید، اما اگر تصویب نشود، سال سختی در پیش خواهد بود.

او با اشاره به اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سه شنبه تقدیم شورا خواهد شد، درباره میزان تحقق بودجه سال جاری عنوان کرد: طبق آخرین آمار بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان از بودجه سال جاری محقق شده است و آخرین گزارش آخر دی ماه به شورا اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد بودجه محقق شده است و امیدواریم که در دو ماه پایانی سال رشد بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 16841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =