سیدخلیل منبتی رییس کمیسیون حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد

در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران سید خلیل منبتی (معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس) با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

به گزارش شهر، خلیل منبتی معاون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اکثریت آرا به عنوان رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران انتخاب شد. همچنین مجتبی شفیعی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

در این نشست، پوریا محمدیان یزدی به سمت مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و مرضیه حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهرهای ایران حضور داشتند.

از موضوعات این نشست که مورد بحث و بررسی قرار گرفت می‌توان به آسیب‌شناسی مسائل مربوط به حمل‌ونقل عمومی، مدیریت ترافیک و کاهش آلودگی هوا، نحوه همکاری با پلیس راهور، بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، بررسی ظرفیت‌های ایجاد شده در لایحه بودجه 1401 در حوزه حمل‌ونقل عمومی و بررسی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های ردیف 3 بند الف ماده ماده 108 قانون برنامه ششم توسعه و نقش و محدوده فعالیت شورای حمل‌ونقل و ترافیک اشاره کرد.

همچنین در این نشست از روسا و اعضای سابق کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران تقدیر شد. 

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 16843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =