اولویت‌بندی و اجرای برنامه‌های منطقه ۱۶ براساس مطالبات شهروندان

شهردار منطقه ۱۶ با توجه به اولویت‌های شهرداری منطقه در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه سال آینده باید در راستای تامین بخشی از دغدغه‌های مردم و شهروندان محلات نه‌گانه تدوین شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی به بودجه به عنوان یکی از مهمترین ابزار سازمان در راستای عملیاتی شدن برنامه های سال آتی تاکید کرد و گفت: مدیریت هزینه ها و اجرایی شدن پروژه های اولویت دار می تواند نشاط را برای شهروندان محلات نه گانه به ارمغان بیاورد.

شهردار منطقه به نقش و جایگاه مهم مدیریت شهری در تدوین بودجه اشاره کرد و بیان داشت: در تدوین بودجه باید همراهی با مشکلات شهروندان در اولویت برنامه ها باشد. پیشنهادات بودجه منطقه در بخش پروژه های جدید و پروژه های توسعه محله ای مستمر و غیر مستمر بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ریال در راستای توجه به نیازهای اساسی محلات و مطالبات مردمی پیش بینی شده است که پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته و در حوزه های فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی و ... اجرایی می شود.

روحانی خاطر نشان کرد: مرمت و بازسازی مساجد محلات نه گانه و حرم شهدای گمنام بوستان بهمن، تجهیز زمین بازی کودکان در محله نازی آباد، ایجاد روشنایی بوستانهای محلات خزانه و شهرک بعثت، راه اندازی کتابخانه کودک در علی آباد شمالی، اصلاح هندسی و آرام سازی و مناسب سازی محلات یاخچی آباد-باغ آذری و نازی آباد و ...، ایجاد کوچه دوستی، بهسازی فضاهای بی دفاع شهری و تجهیز و راه اندازی پایگاه های خدمات اجتماعی در بوستان میثاق محله باغ آذری، اجرای طرح های ترافیکی، عملیاتهای عمرانی و ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی از جمله مطالبات و اولویت های شهروندان است که برای سال آتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام 

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 16846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =