آمادگی شهرداری منطقه۲ برای افزایش پایگاه‌های اورژانس

شهردار منطقه۲ در حاشیه نشست فصلی ستاد مدیریت بحران که با هدف ایجاد برنامه‌ریزی هدفمند و هم‌افزایی سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد، از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری های لازم برای افزایش پایگاه‌های اورژانس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در تشریح مباحث مطرح در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران گفت: باتوجه به اهمیت پیشگیری و مقابله با بحران، ضروری است که با افزایش مشارکت و هم افزایی سازمان‌های اجرایی شرایط مناسبی برای ارائه خدمات در زمان وقوع بحران فراهم شود.
او برگزاری نشست‌های فصلی را فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌ها و همچنین هدفمندتر کردن برنامه‌ها دانست و بیان کرد: ایجاد و تقویت زیرساختهای اطلاعاتی ، ارتباطی و عملیاتی بین سازمان ها از جمله الزامات مدیریت بحران است.
صالحی با تاکید بر اینکه تدوین برنامه هدفمند و جامع و مشخص شدن وظایف هریک از سازمان ها باید در نشست های فصلی  مورد توجه قرار بگیرد،گفت: با تشکیل کارگروه ،برنامه ریزی هدفمند ،رفع نواقص و ضعف ها و ایجاد هم افزایی بین سازمان ها می توان به نقطه مطلوب و موردنظر رسید.
شهردار منطقه ۲ از آمادگی برای جانمایی مکانی برای استقرار پایگاه های اورژانس در محلات خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت افزایش زیرساخت های امدادی ، مدیریت شهری آماده همکاری برای تقویت این ظرفیت ها است.
او در پایان با تاکید بر ضرورت همراهی شهروندان در مدیریت بحران های احتمالی ناشی از بارندگی گفت: مدیریت شهری به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است، اما همزمان با این اقدامات باید اطلاع رسانی و آموزش نیز صورت بگیرد.

انتهای پیام

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 16859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =