دیدار شهردار منطقه ۲۱ با مادر شهیدان محمد و ابراهیم عاکفی

شهردار منطقه ۲۱ با حضور در منزل شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهیدان محمد و ابراهیم عاکفی، با مادر گرانقدر این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور در ابتدای این دیدار صمیمانه گفت: در ابتدا به شما مادر بزرگوار شهید تبریک می گویم که خداوند متعال به شما نظر کرده و دامان پرمهرتان را محل عروج بهترین بندگان خود قرار داده است. بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)"شهادت، هنر مردان خداست" و شما مرد خدا پرورش داده اید و خداوند این هنر والا را به شما عطا کرده است.

او ادامه داد: وجود خانواده های ایثارگری چون شما مایه مباهات ماست، پدر مرحوم این خانواده جانباز بودند و پس از سالها تحمل رنج و عوارض بمب های شیمیایی به دو فرزند شهیدشان پیوسته اند. مادر خانواده نیز خود خواهر شهید است و خداوند مجموعه ای از افتخارات را به شما ارزانی کرده است.

شهردار منطقه۲۱ افزود: با دیدارهای مستمری که از خانواده های گرامی شهداء و ایثارگران داریم، نور و انرژی می گیریم و آرزو داریم که در حرکت انقلابی و جهادگونه مدیریت شهری که در شهرداری تهران آغاز شده است ، دعای خیر شما مادر، همسر و خواهر شهیدان گرانقدر، بدرقه راهمان باشد.

کاشانی پور اظهار داشت: شهیدان والامقام ابراهیم و محمد عاکفی در جزیره مجنون و مانور عملیاتی نظامی در منطقه خلیج فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. آنها با شهادت خود کار بزرگی کردند و اجر عظیمی نصیب شما می شود که این بزرگواران را پرورش داده اید. ما آرزومندیم که این شایستگی را داشته باشیم که شما و این شهدای گرانقدر شفیعمان باشید.

مدیریت ارشد شهری منطقه۲۱ در پایان این دیدار صمیمانه از صبر و بردباری مادر بزرگوار شهیدان محمد و ابراهیم عاکفی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 16860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =