در حمایت از مردم غزه ایستاده‌ایم/ لزوم همکاری وزارت‌کار و و قوه‌قضاییه برای جلوگیری از حوادثی مشابه پلاسکو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز حادثه پلاسکو گفت: شاهد تلاش‌های دوستانمان از صبح آتش‌سوزی بودیم و این حادثه در مدت کوتاهی مدیریت شد و امیدواریم که با کمک همه به ویژه وزارت‌کار و قوه قضاییه بتوانیم از این حوادث جلوگیری کنیم. 

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران سه شنبه- ۲۸ دی ۱۴۰۰- در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۹ دی سالروز حادثه غزه و روز غزه است. روزی که به عنوان یادآوری مبارزه مردم مبارز به نام روز غزه نامیده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: غزه شاید از نظر وسعت به اندازه تهران بیشتر نباشد، ولی در مقابل اسرائیل با جنایات و نیروهای نطامی ایستاده است. بدون داشتن سلاح‌های گرم با کمترین امکانات که به آنها داده شد و این امکانات کم بود اما توانستند مقابل اسرائیل بایستند و موفق شوند. 

چمران عنوان کرد: روز غزه را ارج می‌نهیم و به همه مردم فلسطین و غزه اعلام می‌کنیم که در حمایت از آن‌ها ایستاده‌ایم و انشاءالله شاهد پیروزی‌های آن‌ها باشیم. 

او در ادامه با اشاره به ۳۰ دی سالروز حادثه پلاسکو گفت: این حادثه برای ما فاجعه بزرگی بود و انتظار نداشتیم چنین اتفاقی در تهران رخ بدهد و با همه جان‌فشانی و تلاش‌ها ساختمان فرو ریخت و تعدادی آتش‌نشان شهید شدند. متاسفانه موضوع شهادت و وظایفی که در مقابل شهدای پلاسکو باید ادا شود، هنوز عملی نشده و خانواده‌های آن‌ها مشکلاتی دارند که انشاءالله با تلاش شهردار و آقای فروزنده این مسئله حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ما شاهد تلاش‌های دوستانمان از صبح آتش‌سوزی بودیم. تلاش آقای قالیباف هم تحسین برانگیز بود ولی بالاخره حادثه، حادثه بسیار بزرگی بود و در مدت کوتاهی جمع شد. امیدواریم که با کمک همه به ویژه وزارت کار و قوه قضائیه بتوانیم از این حوادث جلوگیری کنیم. 

چمران افزود: متاسفانه در تهران از این جهت شرایط مطلوب نیست که ساختمان‌های پرخطر زیادی داریم و از آقای پیرهادی خواستیم به این مسئله ورود کنند تا با دوستان دادستانی و ... فکر اساسی کنند تا از این حوادث جلوگیری شود. انشاءالله نه تنها برای ما و هیچ شهری این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 16895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =