ایجاد فرصت‌های شغلی برای آسیب‌دیدگان اجتماعی در منطقه ۱۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ از ارائه خدمات مشاوره کاریابی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آسیب‌دیدگان اجتماعی و زنان سرپرست خانوار محلات این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی محمد متولیان در این باره اظهار داشت: در شرایطی که موضوع آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های برآمده از فقر، بیکاری و اعتیاد در صدر مشکلات اجتماعی قرار دارند، کسب درآمد و داشتن شغل در کاهش این معضلات در جامعه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و بدون شک مهارت آموزی یکی از پیش زمینه های لازم در این خصوص است.

او افزود: آسیب دیدگان اجتماعی و زنان سرپرست خانوار جویای کار منطقه می توانند جهت دریافت مشاوره های لازم و همچنین آگاهی از ظرفیت های شغلی موجود در سرای محلات و خانه های کارآفرینی به مرکز خدمات اجتماعی به نشانی میدان بهاران، انتهای خیابان رادمردان، ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، طبقه همکف مراجعه کنند و از خدمات این مجموعه بهرمند شوند.

متولیان ادامه داد: مددسرایی برای اسکان افراد بی خانمان ساخته شده است که دارای امکاناتی همچون حمام،رختکن و  سالن استراحت است و شخص برای اسکان در آنجا حتما نباید معتاد یا کارتن خواب باشد، بلکه هر شخصی که در راه مانده باشد و جایی برای خواب نداشته باشد می تواند در آنجا اسکان داده شود.

متولیان در رابطه با ظرفیت مددسرای این منطقه جنوبی تهران گفت: ظرفیت مددسرا در حال حاضر ۳۰ نفر تخت خواب و ۲۰ نفر کف خواب است که در مجموع کل ظرفیت پذیرش به ۵۰ نفر می رسد، اما ظرفیت منطقه کمی بیش از این تعداد است که ما را به فکر ساخت یک مددسرای جدید انداخت‌.

او افزود؛ با توجه به ظرفیت مددسرای منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پذیرش نداشتیم، اما این امکان وجود دارد که اگر در راه مانده ای وجود داشت، با هماهنگی های به عمل آمده به مددسراهای مناطق ۱۸،۱۹و۹ انتقال داده شوند.

انتهای پیام

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 16898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =