موافقت رهبر معظم انقلاب با «شهید خدمت» محسوب شدن آتش‌نشانان حادثه پلاسکو

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به حادثه پلاسکو و تلاش های صورت گرفته برای شهید خدمت محسوب شدن شهدای اتش نشان گفت: با اقدامات رئیس مجلس و رئیس بنیاد شهید و درخواست از رهبر انقلاب مبنی بر شهید خواندن در گذشتگان آتشنشان حادثه پلاسکو دقایقی قبل مطلع شدم که ایشان با این درخواست موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار شهر سید جعفر تشکری هاشمی امروز در چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران و در آستانه سالروز حادثه پلاسکو اظهار کرد: آقای قالیباف شهردار وقت بارها پیگیر شهید محسوب شدن شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو بودند اما این کار اتفاق نیفتاد.

تشکری هاشمی افزود: مدتی قبل مجددا این موضوع را با آقای قالیباف مطرح و ایشان هم قرار شد با آقای قاضی زاده هاشمی صحبت کنند.

این عضو شورا اضافه کرد: این پیشنهاد مجددا محضر رهبر انقلاب رسید و دقایق پیش مطلع شدم رهبر انقلاب با شهید محسوب شدن آتش نشانان حادثه پلاسکو موافقت کردند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: طی روزهای آینده فرمان رهبر انقلاب از طریق رئیس بنیاد شهید به خانواده آتش نشانان حادثه پلاسکو منتقل می‌شود.

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 16900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =